Autor: Charles Robinson
Titulky: České, vlastní výroba Ke stažení
Délka: 50m
Hodnocení: 78%

Autor projektu a sólo tvůrce prvního z řady dokumentů Zeitgeist. Zakladatel hnutí Zeitgeist Movement a rozhodně člověk, který má všech 5 pohromadě. Peter Joseph svojí rétorikou hodně připomíná Michaela Rupperta z filmu Collapse, narozdíl od něj má ale odlišný vhled do budoucnosti. Místo nákupu semínek a vykopání zemljanky dává přednost sci-fi kultuře budoucnosti, kdy je vše řízeno chladnou vědou.

Pohled, který je na můj vkus moc uptopický ale v tomto krátkém dokumentu obhajuje poměrně přesvědčivě, ikdyž často přeskočí zásadní argumenty s tím že "je to jasné".

Myslím že nadpoloviční většina uživatelů těchto stránek tuší, že něco je špatně, že současný systém navěky fungovat nebude. Stejně tak zní rozumně argumenty o novém sociálním uspořádání a nepoučitelnost civilizace ve smyslu nutnosti kolapsu. Bohužel jsem i nadále "inside the box" a neumím si moc dobře představit přechodovou fázi od samotného kolapsu k civilizaci, kdy všichni pracují pro blaho lidstva.

Komentáře k filmu
Dave
2012-02-05 21:17:51
 
thx

soda
2011-12-14 13:47:52
 
dokumentarne filmy www.kolibka.com bulharsky server

pan pán
2011-11-08 22:10:13
 
Koukám,že již nemá cenu sem chodit?Nikdo nic nepřeložil snad 2 roky....a ted můžete někdo z redakce odpovědět \"ano NEMÁ nic nového překládat již nebudeme.

pan
2012-01-05 00:07:09
presne tak
Blanka Berta
2011-10-26 13:05:18
 


Matsur
2011-10-05 09:27:29
 
Poradim přečist knihu Daniila Andrejeva ,,Ruže Světa,,ted je v Praze na Vaclavskem naměsti v domě knih kolem 450 kč.V odděleni ezoterii.Bude to dost aktualne.

Adm Mali
2011-08-31 22:41:43
 
Všimli jste si ve třetím díle, která země čí světadíl je nejméně zadlužena? a co se teď děje v Africe konkrétně v Libyi? Když si vzpomenu na první díl Zeitgeistu jak tam ten ekonomický vrah vypovídá o tom jak kvůli zisku manipulovali a zabíjeli... je mi špatně. Jak člověk něco takového může udělat JEN kvůli kousku papíru.

Sem moc rád, že tyto filmy existují, a jsou i velmi dobře a srozumitelně zpracovány. Tyto dokumenty (upravené) by měly být promítány ve školách, aby si to už děti začali uvědomovat, co je na světě nejdůležitější. DĚTI JSOU PŘECE BUDOUCNOST ZEMĚ!!!!!

Lobogo
2011-11-26 07:12:19
nechci mentorovat, ale oni to nedělají jen kvůli kousku papírku - PROSTŘEDNICTVÍM těchto papírků si vezmou a užívají pravé bohatství zemí tj. lidský zdroj a půda

nejhorší na tom je pomalu se ukazující Pravda. 1% z 1% těch bohatých, tj. pár jednotlivců(konkretně pár Rodin) to nejenomže celé plánovali, ale celé to také dál řídí,

zní to šíleně, ale museli by mít finanční a masmediální a politicko ekonomicko vojenský monopol - a ten mají. googluj Rothschild a spol.

existuje dokument, předložený v roce 1897, který popisuje Způsoby jak toho dosáhnout!!!

Protokoly sionských mudrců - pro zajímavost si ji přečti

"Není podstatné zda jsou či nejsou Protokoly padělek, důležité je, že se jejich program naplňuje." Henry Ford 1920
ja
2011-08-26 23:08:58
 
proc ty stranky umrelaly. Je spouat NOVYCH DIKUMENTU? Nestalo se ti neco?

aza
2011-10-09 14:00:46
Spoustu vybornych dokumnetu je mozno nalezt take tady a stanky jsou aktivni:
http://fuckcopyright.blogspot.com/
pan
2012-01-05 00:08:09
vypada to tak
mate
2011-07-02 02:19:39
 
tohle je mladistvá rebelie, v podstatě rebelie a nic jiného, vlastní názor a nepochpeí lidského společenství atd.... Za 10 let e bude stydět co povídal na kameru. ...Zkušenosti.

destanov
2011-07-10 18:06:13
spíš bych řekl že je to idealista...a ty teď potřebujem ze všeho nejvíc...
Mik
2011-08-30 21:41:58
jaka rebelie? pouziva selsky rozum a ma zakladni znalosti. A idealista? proc ne? vsechny velke zmeny byly ze zacatku idealisticke a opvrzenihodne. Vsechny!!
Blanka Berta
2011-10-26 13:08:31
a kdopak, že to řekl, že " býti starším neznamená nutně býti moudřejším, ale spíše zbabělejším" ???? :-)
ctech
2011-06-20 08:35:10
 
délka: 50m ? snad 50min.
takto se znaci metr - jednotka delky

člověk
2011-06-19 00:07:40
 
Pojďme spolupracovat se svým okolím tak,jak nejlépe umíme...

člověk
2011-06-19 00:02:02
 
Pojďme spolupracovat se svým okolím tak,jak nejlépe umíme...

člověk
2011-06-19 00:00:32
 
Pojďme spolupracovat se svým okolím tak,jak nejlépe umíme...

Gazda
2011-06-12 04:50:22
 
Zeitgeist je OK, ale je to jenom poskrabani povrchu. Chybi mnohe hlubsi wjeci. Rekneme buh Sin, co je hrich anglicky byl bohem mesice, to znaci bohem temna. God Sin. Allah byla bohyne mesice a kabba+ allah nam daji kabalah. Kabba je skrinka v Mekke kde je ulozenej cernej kamen. Jenom dajte do google MOON GOD, GOD SIN, GOD ALLAH, GODDES BAPHOMET, DESTRUCTION OF JERICHO DAVID LIVINGSTON. Jakeho nabozenstvi byl Jezis? A jakeho nabozenstvi byli v case Jezise hebrejci? A jake bylo nabozenstvi v rimske risi? Mithraism.
A zde je vase kniha:http://ia600301.us.archive.org/35/items/TheOccultTechnologyOfPowertheArcaneSecretsOfPoliticalPower/OTAP.pdf

Honza
2011-05-24 23:24:20
 
http://www.ZLO.cz - další dokumenty

Honza
2011-05-24 23:21:18
 
http://www.ZLO.cz - další dokumenty

dexter
2011-05-23 22:10:20
 
čím víc lidí pochopí tím líp .doporučuju dílo: Gregg Braden - Matrix-božský zdroj

whynot
2011-05-18 23:12:14
 
Ach jo, kde jsou ty časy prvniho Zeitgeist movie? Koukam, ze je to to samý jako s hollywoskym nastavováním kaše a čím víc dílů tím větší úpadek:( At si Peter Joseph dá facku. Já si ji při sledování jeho pokračujících děl už dal.

Leoš
2011-05-15 10:03:54
 
Úžasný. Škoda, že má s válkou asi pravdu. Buď lidé budou neustále zavřeni v krabicích, nebo přijde něco, co je vyvede z omylu. Nikdo nechápe, že ani kontrola nad svými penězi nestačí, protože mocipáni chtějí peníze, majetek i vaše životy a životy Vašich dětí. Pro ně jste jen podřadná zvířata. Je to prostě hra, někdo určil pravidla, podle kterých se budou řídit ostatní a všichni na to přistupují, protože tak byli vychováni. Ale existuje i jiná hra s jinými pravidly, tak jak ukazuje The Zeitgeist Movement. Jak toho dosáhnout je jednoduché - mít kontrolu nad svou vládou. Proto vyjděte do ulic a ukažte své vládě, že zadlužování, přerozdělování, omezování (hlavně podnikání) a lichva (úrok) je nepřístupné, nenechte se obalamutit, protože to budou dělat. Ta změna nemusí být skok, napravovat se musí malými krůčky a pak můžeme přejít k dalším krokům.

Godzilla
2011-05-10 02:52:58
 
Práce Petera Josepha se mi moc líbí a od společenství Zeitgeist se máme hodně co učit. Podle toho co tu čtu ty delší komentáře, je mi jasné, že naše mysl žije tak dlouho v iluzi až je těžké se osvobodit a odprostit se od vlivů našeho okolí. I po vzhlédnutí filmu se dopouštíme stejným chybám. Zmovu hledáme rasové, ideologické, náboženské, společenské nebo kulturní rozdíly. Dokud si nepřipustíme fakt, že nehladě na okolnosti jsme živé bytosti stejného druhu, tak si rozumět nikdy nebudeme. Pro ty co si myslí, že dokonalý model společnosti neexistuje, společenství Zeitgeist jasně vysvětluje, že se společnost musí měnit v harmonii s matkou přírodou. K tomu co tvrdí není co dodat.

jim
2011-05-12 05:38:13
http://grandview.webnode.cz/ - dokumentární filmy
Nasgol
2011-05-05 00:53:10
 
Jsem moc rád, za zhlédnutí tohoto videa :o) dodalo mi to zase \"sílu\" se měnit a nespadnout zpátky zpět do sraček týto společnosti :oP

BTW jdu na jeho web se registrovat a podrporovat. Změna je v každém případě více než nutná a o tom nemluví jen tento chlapík :o)

Nasgol
2011-05-05 00:46:38
 
Jsem moc rád, za zhlédnutí tohoto videa :o) dodalo mi to zase \"sílu\" se měnit a nespadnout zpátky zpět do sraček týto společnosti :oP

BTW jdu na jeho web se registrovat a podrporovat. Změna je v každém případě více než nutná a o tom nemluví jen tento chlapík :o)

canibalx
2011-05-03 22:03:27
 
http://www.dokumentarne.cekuj.net/

Mates
2011-05-02 11:24:26
 
Ani jeden z vás tady nemá pokoru k tomu, že NIKDO, žádnej člověk nemůže vytvořit systém pro život! V každé skupině lidí se najde někdo, kdo to bude chtít jinak, čím větší skupina tím víc nesouhlasících - to je příroda. Jak tady může někdo žblaptat, jak to bude? co udělá čína? co to je za hovadiny? Nikdo to nemůže vědět, ani ty nahoře, ale pozor sme v čechách, tady když už se někdo probere z tohodle brainwshingu, tak hned ví nejlíp - CO SE STANE A CO JE NEJLEPŠÍ. Nikdo nemáte ani pokoru k mozku. To co si myslíte, že jste, je jen váš obraz v mozku, mozek si s váma dělá, co chce a vy se jen pak chlubíte sami před sebou, jak to dopadlo. 90% rozhodnutí člověka je bez jeho osobní účasti. Něco jako když řídíte auto. Veškerý rozhodnutí, který uděláte jsou váš osud. I když se nekouknete na přechodu a přejede vás auto - to je naprosto jedno, že jste o něm nevěděli. Rozhodujete se každou vteřinu o něčem. Vědomá rozhodnutí + nevědomá + náhoda (spadne na vás letadlo atd.) = váš osud. Je to tak posraně težký pochopit?! Proč si každej myslí, že chce pořád někdo někoho vyhlazovat? To prostě nikdo nepochopí, že jen ten kdo nemá sen, jen ten kdo nezná lásku, jen ten kdo neví, co je život, HO CHCE VZÍT. Dokud tohle se lidi nezačnou učit jako malý, nic se nezlepší. Proč se bavíme o zdrojích, když nejvíc jich potřebujou vlády a korporace, aby mohli nesmyslně plýtvat pro další vydělávání nesmyslnejch peněz. Problém je i v tom, že každej v Babylonu neuměrně plýtvá naprosto vším, anižby uměl taky něco dodat. Posledních X let používám věci, který někdo vyhodil...a světe div se pak nepotřebuju peníze že jo. Peníze maj soužit jako náhrada toho, co si nejsem schopnej opatřit. CHA vítej v Babylonu, tady nikdo neumí nic, jenom dělat součástky procesů a všechno ostatní si koupit. To je tak težký pochopit, že když VĚTŠINU DNE STRÁVÍM PRODUKOVÁNÍM, TAK NEMŮŽU BÝT CHUDÝ!!! PROČ NA VŠECHNO JE POTŘEBA PENĚZ? CELEJ SVĚT JE NAPROSTO INSANE! I ty co vědí, jak to je sklouzávají k fašounskejm praktikám, jak by co mělo bejt. NOVINKA PŘÁTELÉ PŘÍRODU NIKDO NIKDY NEOVLÁDNE, budoucnost vám bude důkazem. Jako vždy v minulosti přežijou jen ty nejschopnější a nejsebekontrolovanější, protože otrok zemře s pánem a vychcaná opice bude dál sedět na stromě.....To sem chtěl ještě říct, že mi je naprosto jasný, jak alespoň polovina lidí, co tu tak vyhlašuje co bude, pracuje pěkně v systému. Do prdele s váma neschopný opice. Jak řikaj Rastové - člověk v babylonu si nedokáže udělat, ani to, co jí:D O tom ostatním ani nemluvím :) Nejvíc spláčou ty co jsou na systému životně závislí...já se vzdal všech berliček společnosti (nikdy jsem si nevzal podporu, vzdal jsem se solidního zaměstnání) a jdu za svym - je to težký, ale namáhaný organismus je nejzdravější a nejsilnější - proto třeba stavim s kamarádama baráky. je mi líto každýho člověka, který stráví svůj život, aniž by poznal o čem vlastně je...

Tomi
2011-05-02 14:41:25
Matesi, ja te celkem nechapu. Kdo podle tebe chce vytvorit system pro zivot?
pepa
2011-04-20 14:48:24
 
mustwatch jde nejak dolu...uz ani ta navstevnost neni takova...skoda...asi nema admin cas na nove a nove dokumenty...ale kdo ho ma co??kdyby byla potreba nejak pomoc z prekladama nech zde prosim zpravu...dik pepa

Admin
2011-05-02 21:11:09
Co si budeme povídat, ničí rozvrh neni nafukovací a mustwatch bere hodně času. Už jsem se spoustakrát snažil udělat kolem tohoto serveru nějakou komunitu, ale moc to nevyšlo. Pokud máš ale nějaký dokument co se ti líbí, neni nic jednoduššího, než že ho můžeš přeložit a pak ho tu zveřejníme
capka
2011-04-19 21:37:05
 
Myšlenky hodné zamyšlení, délka snesitelná, podání zapálené :)

rozhořčený představitel
2011-03-28 19:08:57
 
Jen doplním k jeho poslednímu dílu velice povedenému jak jinak,že jde také o to,že ti dobří asiaté a miliarda černochů z Afriky se klidně západu na jeho ohledy k ostatním vykašlou a bude jim uplně jedno koho zabijou až dojdou peníze na jejich víživu,kterou platíme...vlastně si živíme vlastní vrahy a ani o tom nevíte!Pokud někdo nesouhlasí at zkusí procházet noční Londýn nebo Paříž.

Kapitalismus tohle díky bohu držel na uzdě,takže konečný záběr ZEITGEIST: MOVING FORWARD | OFFICIAL RELEASE | 2011 s těhotnou cikánkou na konci mě nepřipadá jako dobré řešení.

Rexxus
2011-03-29 18:17:00
Ehm, a čím že to platíme výživu Asiatů a Afričanů? Podobně jako Američané, kteří spotřebují desetinásobek přírodních zdrojů průměrné spotřeby člověka na Zemi a platí za to bezcennými dolary?
Rexxus
2011-03-29 18:30:32
Ehm, a čím že to platíme výživu Asiatů a Afričanů? Podobně jako Američané, kteří spotřebují desetinásobek přírodních zdrojů průměrné spotřeby člověka na Zemi a platí za to bezcennými dolary?
novembre
2011-03-29 20:07:53
Možná jsem kdysi dávno uvažoval podobně, ale nyní jsem konečně našel klid a mír. Skuste hledat dál a jistě se vám to také podaří.
Wigo
2011-04-18 13:35:38
Ahojte. Tu je Zeigeist: Moving Forward NADABOVANY slovenskými hercami:

youtube.com/watch?v=BEAPbmhpfZY

Poďakovanie patrí tímu Zeitgeist Slovensko

ENjoy it ;-)
olinkoP
2011-03-28 15:56:47
 
je to psychopat ide hovorit o tom ako sa ludstvo stane niecim, ludia musia robit hento toto .. nech ide do pice cely jak je .... je mu dobre ked si zarobil miliony na filme za ktory mu zaplatili stratene duse

?
2011-03-28 16:24:00
olinkoP at y jseš co?Nějakej anarchista?Zastánce toho nic nemít?Tak jdi na ulici k ostatním pokud vím Slovensko je na tom ekonomicky opravdu špatně a to neznamená že i ostatní musí lézt po Evropě jako žabráci.
rothak
2011-03-28 17:08:26
Je mi te opravdu moc lito. A je videt ze jsi se na to ani nepodival. Jinak by jsi nemohl napsat takou hovadinu jako, ze na tom vydelal miliony. Zkus prosim nejdriv trochu premyslet nez neco takovyho napises diky.
rothak
2011-03-28 17:10:41
Je mi te opravdu moc lito. A je videt ze jsi se na to ani nepodival. Jinak by jsi nemohl napsat takou hovadinu jako, ze na tom vydelal miliony. Zkus prosim nejdriv trochu premyslet nez neco takovyho napises diky.
Cyrax
2011-05-05 23:58:32
uvidime ako budes mysliet ked ti nad hlavou vyrastie prvy hribik od atomovej hlavice, ale myslim, ze ani ta ti nieje schopna naliat rozum do hlavy a bude uz beztak neskoro :)
jtnb
2011-03-21 12:59:59
 
revoluce pozira sve deti ...bude to platit i v digitalnim veku? povstane fenix z radioakivniho popela, nebo zemreme a s nami i buh, jehoz jsme obrazem? byla srazka vesmirneho asteroidu se zemi, jenz stoji udajne za vyhynutim dinosauru pred 65, resp. 66 mil lety, dusledkem prirodnich zakonu? je to, co popisuje jeseph jako pricunu skazynosneho vyvoje (tedy sobectvi) zlo, nebo je to jen otazka míry? jak by vypadala spravedlnost v ocich porobenych kultur kolonialsmu, kdyby tyto kultury mely v soucasnosti dostatek moci? jsme tedy vinni nabozenstvim a kulturou, nebo se ve vinne rodime, neb jsou vinni nasi otcove a matky? kde hledat pricinu vasne k bludu v case kdy sdílíme vsechny myty sveta? je setrvacnost osud, nebo staci sfouknout sirku, nez tapali slamnik?

bntj
2011-03-27 12:27:54
Vesmirny asteroid bol len jednou z udajnych variant ako vyhynuli dinosaury ...
jtnb
2011-03-21 12:48:38
 
revoluce pozira sve deti ...bude to platit i v digitalnim veku? povstane fenix z radioakivniho popela, nebo zemreme a s nami i buh, jehoz jsme obrazem? byla srazka vesmirneho asteroidu se zemi, jenz stoji udajne za vyhynutim dinosauru pred 65, resp. 66 mil lety, dusledkem prirodnich zakonu? je to, co popisuje jeseph jako pricunu skazynosneho vyvoje (tedy sobectvi) zlo, nebo je to jen otazka míry? jak by vypadala spravedlnost v ocich porobenych kultur kolonialsmu, kdyby tyto kultury mely v soucasnosti dostatek moci? jsme tedy vinni nabozenstvim a kulturou, nebo se ve vinne rodime, neb jsou vinni nasi otcove a matky? kde hledat pricinu vasne k bludu v case kdy sdílíme vsechny myty sveta? je setrvacnost osud, nebo staci sfouknout sirku, nez tapali slamnik?

jtnb
2011-03-21 12:39:58
 
revoluce pozira sve deti ...bude to platit i v digitalnim veku? povstane fenix z radioakivniho popela, nebo zemreme a s nami i buh, jehoz jsme obrazem? byla srazka vesmirneho asteroidu se zemi, jenz stoji udajne za vyhynutim dinosauru pred 65, resp. 66 mil lety, dusledkem prirodnich zakonu? je to, co popisuje jeseph jako pricunu skazynosneho vyvoje (tedy sobectvi) zlo, nebo je to jen otazka míry? jak by vypadala spravedlnost v ocich porobenych kultur kolonialsmu, kdyby tyto kultury mely v soucasnosti dostatek moci? jsme tedy vinni nabozenstvim a kulturou, nebo se ve vinne rodime, neb jsou vinni nasi otcove a matky? kde hledat pricinu vasne k bludu v case kdy sdílíme vsechny myty sveta? je setrvacnost osud, nebo staci sfouknout sirku, nez tapali slamnik?

lmsopot166
2011-03-21 07:43:31
 
Plně s ním souhlasím! Jako by mi mluvil z duše! Bohužel, lidstvo je tak hloupé a tupé, že to prostě nemůže dopadnout jinak, než třetí světovou genocidní a vyhlazovací válkou !!!!! Tady pujde již o to, vyhladit co nejvíc občanů jiných národů, aby bylo více prostoru pro život jednoho národa! To co se teď děje na středním východě je jen provokací, aby rozdráždili muslimský svět a ten udeřil na zbytek světa! A po US obchodnících s krvavou demokracií se slehne zem. Zůstanou jen jejich přisluhovačské národy, kterým již pomoc nebude poskytnuta! Rozdráždit dvě skupiny lidí proti sobě, aby se sami pozabíjeli je jen jednou z mnoha strategií US armády vedenou NWO!!! K těm praktikám patří i útok pod cizím praporem! Například 11 září! Jeden vědec řekl "tato směsice arogance, debility, ignoranství a supermoderních technologií nám velmi brzy exploduje přímo do obličeje!". Já myslím, že se již stalo!

Noir
2011-03-21 11:00:44
NWO je o tom zbavit se muslimů, ne o tom je vyhecovat... oni nemají jak se bránit proti usa. Proti muslimům, protože ti by nikdy nepřistoupili na tyhle komunistické tendence. Pak se lidem představí ten zeitgeist, lidé budou mít dojem že si to sami vybojovali a budou sjednoceni ve "zdroji řízené ekonomice"... "Hej, máme moc málo zdrojů pro všechny lidi, musíme s tím něco udělat" - takže řízená porodnost jako v Číně!!! A to jsou jen úplně první krůčky v okrádání našich svobod v této "spravedlivé zdroji řízené ekonomice". Dále prosazování jednotného náboženství atd atd... svinstvo... žádný nwo, žádnej zeitgeist, stačí mít moc nad vlastníma penězma... jinak budeme pod KTERÝMKOLI systémem vždy jen otroci toho, kdo je přerozděluje. V kapitalismu - ten kdo je tiskne, v komunismu - tam nemá nikdo nic :D
Nithus
2011-03-21 15:42:45
Noir, píšeš že je v záujme akéhosi komunizmu (zeitgeistu) aby kradol ľudské slobody a podporoval NWO. Uvádzaš ako príklad Čínu a argument nedostatku zdrojov. Asi chápem kam tým mieriš, ale nemáš pravdu.

Naša planéta jednoducho nemá kapacitu na nekonečný exponencionálny rast obyvateľstva, z jednoduchého matematického dôvodu. (ktorý nedokážu pochopiť iba ľudia s ťažkým mentálnym postihnutím, čo hádam nie je tvoj prípad) Môžeš byť na tento fakt nahnevaný, môžeš nálepkovať tých čo ti to povedia komunistami aj Stalinistami, ako len chceš aj tak to stále bude pravda. S tým sa nedá nič iné robiť, len nejako ľudský prírastok brzdiť. Dnešná oligarchia sa o to už snaží dneska, (v pozadí - viz. HIV atď..) len ľudia ako Peter Joseph sú féroví o povedia to narovinu (že sa nemožno nezodpovedne donekonečna iba množiť a množiť) a nebudú okolo seba švihať brainwash propagandu, že je všetko OK, aj bude. Keď sa ti nepáči Čínske riešenie mať iba 1 dieťa, môžeš siahnuť po inej metóde napr. povinnej kastrácií, alebo vyvražďovaní - teda ak sa ti takéto riešenia zdajú humánnejšie. Alebo ak poznáš iné riešenie tak sem s ním, alebo si fakt myslíš, že "mít moc nad svejma peňezma" vyrieši tento problém?

S tým presadzovaním jednotného náboženstva som ťa asi úplne nepochopil, to si z ktorej trilógie zeitgeist/projektu Venus pobral?
zuan
2011-03-21 21:28:29
Presne ako to píšeš..všetko tu už bolo, vymysliť niečo nové je možno zatiaľ ľuďom neznáme..jediné čo tu ešte nebolo je jednotný svetový systém, ktorý ale kradne slobodu každému človeku tak ako ešte nič iné v našej histórii.

..myslím si že aj "ostatné zvieratá" len potichu krútia hlavami, akú multi zoologickú záhradu si tu na svete zavádzame..Naozaj chceme byť všetci jedno? bez rozdielov?

Asi si nevieme momentálne predstaviť že nebude sused Slovák/Čech ale najbližšieho suseda budeme hľadať nad hlavami..aj k tomu sa zrejme dostaneme.

len v kľude..po veĽkom NWO príde znovu jedna dve vojny, po nej automaticky rozdrobenie, určité nátlaky silných zoskupení zabrať tých menších, zase pár roztržiek, po zabudnutí na NWO príde nápad "zjednotiť sa pre stabilitu" a sme spátky tam kde sme boli..jeden veľký kolobeh..

Neviem či niekedy nájdeme recept ako sa dá vyhovieť každému.Ja tuším že sa nám to nikdy nepodarí a nikdy to nebude to čo hľadáme..jadine nádej že to raz víde ostane asi vždy..

Keď raz civilizácia prekročí métu kmeňa/dediny/vesnice, kde sa ešte dá cítiť "rodinný duch" začneme mať zo sebou asi vždy problém..a fakt nie som pesimista..
Oldis
2011-03-22 12:54:39
Noir. Rizena porodnost uz je ted, nemusis zavadet povolovani/zakazovani, staci ze na dite proste nebudes mit, a to uz ted funguje.
yoshitoshi
2011-03-20 14:36:21
 
Jsem moc rád, že vzniklo toto video, ve kterém promlouvá Peter Joseph o sobě a všech těch věcech okolo fenoménu Zeitgeist! Přál bych si aby se s jeho myšlením ztotožnil každý člověk na téhle planetě!

Noir
2011-03-20 14:54:56
Vždy po pár generacích, když dozní hlasy lidí co tyto režimy zažily, se opět mezi lidmi probouzí nová touha komunistického soužití. Už jen protože si to lidé vždy tolik přejí, je jasné, že v tom je velký potenciál kvalitnějšího života... ALE nikdy to nefunguje... a pokud by se tohle snažilo prosazovat, dopadlo by to stejně jako za těch posledních komunistů, možná ještě hůř, protože tentokrát by to bylo globální. Stále mě udivuje, že je tolik lidí, co se nad tím nepozastavují, že problém přece není ani v penězích, ani v buržoazii, ale v tom kdo jim vládne a kdo je přerozděluje. FED, rezervy v dolarech, jednotné měny, burza... to je ta peněžní perverze... ale za to nemohou peníze, ale lidi. A byli by to ti stejní lidé, kteří by nás řídili v TOMTO komunistickém světě (kdyby se prosadil).
Oldis
2011-03-20 19:04:42
Z ceho usuzujes ze to nefunguje? jeste to nikdo nezkusil, alespon ne v minimalne narodnim meritku, ale jestli ses nekdy delil o veci a prostredky co mas se svymi znamimy, kamarady, rodinou, tak si to zkousel a fungovaloto minimalne v tve komunite.
Noir
2011-03-21 10:50:52
Ano, funguje to v přátelském měřítku, takže rodina a některé tomu podobné firmy. Ale politicky to nikdy není v prospěch davu!!! A přece jsem psal že to tu už bylo stokrát. Myslíš že komunisté tomu tady v ČR přilepšili? Myslíš že politika v Číně, Korei, na Kubě je ideální pro jejich lid? To to jsou jen jednotlivé státy, a tohle to chce prosadit celosvětově! Mám velkou naději, že rozumní lidé na tohle nikdy ani náhodou nepřistoupí!
Oldis
2011-03-22 12:52:38
ja jen ze komunismus jeste nikdo nezkousel.
iffi
2011-03-27 15:34:38
Největší problém je, že člověk neumí harmonicky pracovat s mocí. Nikdo to neumí tak, aby udržel na světě mír a stejná pravidla pro všechny. Druhý problém je v tom, že většina obyvatel planety nemá chuť stát se mocným, chtějí mít jen svůj skromný život a právo na klid a blaho své a svých blízkých. Už vidíte, kde vznikají ty problémy? Jedni zneužívají moci ve strachu, aby o ni nepřišli a druzí se nebrání, protože nechtějí vystrčit nosy ze svých bedýnek a narušit těžce vypracované kolejiště denních zvyklostí. Nedej bože, že by se měli z vlastní iniciativy zajímat o další vývoj budoucích generací. Každopádně STRACH je hlavním motorem tohoto celosvětového problému. STRACH ten řídí každou věkovou skupinu, náboženství, politiku, ekonomii, armádu a každého jedince v jakémkoliv spol. postavení či vyznání. Jak ho překonat???
_qrb_
2011-04-18 23:20:55
Noir: píšeš, že rozumní lidé na to nikdy nepřistoupí.. Ale není to přesně to, o čem P. J. mluví? Nejsou náhodou ti tzv. "rozumní lidé", právě ti, co jsou uzavřeni v krabici?

Pojem "rozumný člověk" je jen další dogma, které nám bylo podstrčeno do hlavy během procesu endokulturace (osvojování si kulutrních zvyklostí z předchozích generací) . Je nám vštěpováno, abychom se co nejvíce podobali "rozumnému člověku" a získali tak xenofobní postoj vůči všemu "nerozumnému". A kdo určuje co je nerozumné? Ano, ten kdo má v rukou moc (potažmo peníze).

Kdyby lidé na Kubě, kterou uvádíš, nebyli motivování ziskem, tak se tam mají ve finále všichni docela dobře, Fidel nefidel.
cukicuk
2011-03-20 10:46:52
 
Hlavní otázkou asi tedy bude jestli se VŠECHNY matematické zákonisti stanou i fyzikálními, že...

Radek
2011-03-19 23:56:40
 
Teoretická ekonomie je exaktní vědou postavenou na matematických zákonitostech.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Nashova_rovnov%C3%A1ha

Nithus
2011-03-20 00:20:39
lol, že "matematické zákonitosti". Za chvíľu budú fyzikálne. :D
CRCR
2011-03-19 15:09:42
 
Neznáte, co je Život, a bůh. Nevíte, že Rozum a rozum není to samé. Že ideologie technovábitelů je právě ta obludná fáze, kterou část lidí bude procházet proto, aby to nakonec překonali a pochopili Skutečnost.

canibalx
2011-03-19 07:13:32
 
Nalezl jsem stránku s dalšími dokumentárními filmy online

http://www.dokumentarne.cekuj.net/

natomnezáleží
2011-03-19 01:32:17
 
Jsem rád že se zde vede smysluplná diskuze... a ne žádné anonymní očernování názorů ostatních. :-)

Catch
2011-03-17 19:17:40
 
Příjemně mě překvapil

Novembre
2011-03-15 20:07:55
 
Mám svou představu o tom jak by měl život člověka na zemi vypadat a nikdo to nezmění...

striker
2011-03-18 17:42:27
Tak si to asi celé nedopozeral....
Noir
2011-03-14 01:58:54
 
Jedná se o komunismus a vydupání cesty pro NWO!

Nebudu se tu zbytečně rozepisovat - skoukněte pár dalších dokumentů...

Nithus
2011-03-14 13:05:23
Tipoval som, že prvý zdiskreditačný príspevok bude o New Age a nie hneď o komunistoch a NWO.

Ešte si zabudol spomenúť nezmysli o okultistoch, luciferistoch, neopohanoch a ilúminátoch v pozadí. :)
Oldis
2011-03-14 15:35:17
jj komunismus je i o prime demokracii.
Mauko
2011-03-13 23:42:43
 
ako bolo povedané má všetkých 5 pohromade.

Bodaj by všetci tak zmýšlali ako ON...

WWW.NEJSME-OTROCI.CZ
2011-03-13 19:44:35
 
Komentář byl odstraněn z důvodu propagace hnutí Aštara Šerana :D

Nithus
2011-03-13 20:45:22
@Vesmirnilide

Strčte si toho svojho Aštara Šerana do.. a choďte si tie vaše sektárske žvásty presadzovať niekam inam. My nepotrebujeme rozprávky o zlých jašteroch a "Ptaakoch" aby sme si boli vedomí nebezpečia povinným zavedením očipovávania ľudstva oligarchiou, ani nepotrebujeme mimozemskú "vyššiu inteligenciu" aby sme boli schopní empatického cítenia. Vaše učenie ľudí degeneruje.
zuan
2011-03-13 21:51:40
tak na toto sa fakt vykašli..nejaké nenaplnené ambície? píšeš o zneužívaní internetu? a čo robíš ty? ľudia vedia odhaliť viac ako si myslíš..
Onvi
2011-03-16 22:02:46
ten odkaz je super krasne vypatlava hlavu :D jinak peter vypada ze ma urcitou predstavu o budoucnosti ale jen ne jasnou :-) ale obdivuju jeho praci a podporuju ho a preju mu hodne stesti :-)
Nithus
2011-03-13 14:55:09
 
Vynikajúci dokument, kiežby bolo viac takýchto týpkov. :)

No už len čakám na prvý dríst o tom aká je Zeitgeist New Age propaganda a aký skrytý oligarcha Peter Joseph v skutočnosti je.

Magnat
2011-03-11 16:48:22
 
i já děkuji...

Pepe
2011-03-11 14:01:53
 
Co se týče změny systému a jeho přebudování na funkční (založený na zdrojích), bude velmi složité přesvědčit většinu lidí, nejvíce ty bohaté, kteří mají na likvidaci planety největší vliv. Oni na tom profitují a mají moc. Tu moc však na změnu použít nechtějí.

Otázka tedy zní: Jak začít aplikovat novodobé vědecké poznatky aby je lidi přijmuly v širokém okruhu a ne jenom pár nadšenců tady na webu?

Co investice do prvních samostatných měst alá Zeitgeist 3 kde je toto město perfektně naplánováno, aby využilo co nejekonomičtěji veškeré zdroje s maximální odolností a obnovitelností?

Nejprve bychom měli začít s malými krůčky a ne měnit hned zavedený systém (program), to by lidi prostě nezkousli.

Nějaké nápady? Nebo již víte o projektech, které už existují? Linkujte a inspirujte

Ahoj

Oldis
2011-03-11 21:23:34
lidi zacnou neco delat az v momente kdy jim zacne dochazet ze stoji na hrane utesu, a i tak cast z nich z toho utesu skoci, dalsi cast se zacne modlit(jako na velikonocnim ostrove) a zbytek s tim mozna neco udela, samozrejme za hlasiteho kriceni tech nejbohatsich, nejmocnejsich, kteri budou kricet pozor "komunismus", rozumejme : "prijdu o svych deset ferrari"
apin
2011-03-11 23:15:05
Ty města nebo státy budou hodně problematicky realizovatelné, protože se v jejich okolí bude "najednou" vyskytovat nenadále často zemětřesení, uragány nebo záplavy. To všechno už dnešní "civilizace" dokáže poměrně obstojně vyrobit (viz. pravidelné každoroční události ve světě, naposledy Japonsko) a je pochopitelné, že je proti takovým městům nebo státům budou mocnosti využívat, ačkoli oficiálně neexistujou a jsou popírány.
cobb
2011-03-15 16:19:06
Tenhle web se zabývá projekty-příklady jak z toho ven

http://www.dobrilide.cz/Opravdova-trzni-alternativa.html
zuan
2011-03-09 22:58:19
 
Niekde som prišiel k informáciaám že obdobie ktorým prechádzame vytvára "deti" ktoré budú stále častejšie prichádzať s podobnými ideamia a hodnotami..Zdá sa mi že autor intuitívne vníma, že je hriech nevyužiť čas internetu, kedy už ľudia môžu byť na tento pohľad na svet pripravený..je vo vzduchu že nastal čas na zmenu, nakoniec v mini meradle to vnímajú určite aj ľudia v Egypte a Lýbii ale je to hlavne o slobode ako o 6 zmysle, ktorý tušíme že je, ale už ani nevieme ako vyzerá..

Paradoxne - alebo vďaka bohu - ešte ľudstvo nedostalo k využitiu nič vznešenejšie ako slobodu, a zároveň slobodné rozhodnutia nemusia zákonite znameť správne rozhodnutia.idea je jedna vec.

Ak by sme sa opýtali ako to napr. Hitler s nami myslel som si istý že by úprimne odpovedal - a v roku 1933 b som mu aj veril - že určite nie zle..to isté by povedal Marx aj Lenin, Van Rompuy a všetci pred nimi..tak mi ale napadá že nie je stále vyriešené kedy a kde sa to počas tvorenia novej idei s betónovou pravdelnosťou vždy zvrtne.. :)

cenzor
2011-03-10 21:56:09
No o Hitlerovi malo vite co byl za zač,stejně o Leninovi a Marxovi.Van Rompuj loutka zleprachaču.
Happyyz
2011-03-09 21:58:24
 
Troufám si tvrdit, že tady padlo spousta nadčasových myšlenek a názorů,které jsou v jádru opravdu převratné. "Vidět lidi dělat věci, které mají význam" - ironicky řečeno, není to zas tak hrozný nápad. Další co mě fascinovala je smýšlení společnost jako PROGRAM, který běží, procesy myšlení jsou program...V podstatě to není nic objevného neuro"guru" Timothy Leary či neurofyziolog Karl Pribram zacházejí v tomto paradigmatu mnohem dál. Re-desing of culture, re-programme our mind ---Je to co potřebujeme. Další provařená myšlenka...není to o bohu a náboženství...jde o SYNTAX...lidstvo musí začít přemýšlet o vztahu k zemi...než se tak stane - jsem v PRDELI! Je to ve vztazích...spolupráci,interakcích,uvnitř organismu-programu-HOLOGRAMU(viz. Michal Talbot-Holohrafický vesmír). Ekonomika je krabice a přes její stěny nevidí pojmy jako docházení přírodních zdrojů, fos. paliv atd;-další geniální postřeh.

Úvahy o 3. světové válce-zárodek konfliktu je v running-out of Ropa a jiné neobnovitelné zdroje, nejsem schopen odhadnout nakolik je to plané a nakolik reálné, avšak počet nukleárních hlavic je překračující počet hlavic jež by stačili k našemu totálnímu vyhynutí...Zánik, Smrt, Zemřeme...kolikrát to zaznělo z jeho slov ? Kolik Sudů optimismu a pozitivismu je třeba přilít do jezera ?

Dokud se tento materiál nedostane do každého stého operačního programu lidské mysli, nebude moci být frekvenčně rozšířen po celém vzoru. Hologram - informace ukrytá v každé části obsahuje informaci o celku ---Denis Gabor 1947. Benoît Mandelbrot a jeho fraktál a množina 1975. Fragmenty jsou na místě Transcendentální evoluce lidstva do vyššího kvantového vědomí je možná...ba NEVYHNUTELNÁ.

Oldis
2011-03-09 21:16:49
 
Me naopak posledni zeitgeist prisel vzdalen realite nejmene. Ano tento clovek ma vsechno pohromade. Nemyslim si ze na jeho predstave budoucnosti je neco sci-fi. "Rizeno chladnou vedou", netvrdil bych o vede ze je chladna, veda je rozum, a bud se budeme zabijet a nebo se budeme chovat rozume.

Ondra
2011-03-10 11:13:43
Ono to zní všechno hezky, ale sci-fi mě právě přijde ta představa, že si řekneme - šup, od zítra všechno sdílíme. Myslim že tohle bude problém zavést i po případnym pádu všech těch systémů který zmínil
Oldis
2011-03-10 14:38:00
No, je pravda ze to nejde udelat pres noc, zvlast kdyz 99% populace je pripravovan na to ze ziji v dzungli a musi si urvat co nevic, ze to kolik si urvou je otazka prestyze, atd. atd., preci jen trva cloveku zhruba 25-30 let nez dospeje k nejake nazorove konzistenci, zbaveni se myslenkovych krabic a nelogickejch bloku. Nejlepsi by bylo zacit zmenou skolstvi, tim jak a co se uci, k cemu to vede, jenz to je v tezkem konfliktu s tim jak korporace vladam diktuji jak a co se ma ucit aby ze skol vypadnul jen delnik, smirenej se systemem.
Pepe
2011-03-09 19:39:21
 
Ten kluk má sakra pravdu. Jednou se nám budoucí civilizace budou smát jak primitivní jsme byly.

thx
2011-04-26 15:36:55
ja se se slzou v oku trpce smeju uz ted...
thx
2011-04-26 15:45:28
ja se se slzou v oku trpce smeju uz ted...
thx
2011-04-26 15:46:02
ja se se slzou v oku trpce smeju uz ted...
Jakub
2011-03-09 06:56:46
 
Jinak Zeitgeist Moving Forward je na youtubu i s českými titulky (stačí je zapnout), aby ses nepustil do něčeho, co už je dostupné.

http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w

Ale ještě jsem na něj nekoukal, tak nevím.

Pepe
2011-03-09 19:40:16
Jo jo. Je to tam i s titulkama.
Wigo
2011-04-18 13:34:50
Ahojte. Tu je Zeigeist: Moving Forward nadabovaný slovenskými hercami:

youtube.com/watch?v=BEAPbmhpfZY

Poďakovanie patrí tímu Zeitgeist Slovensko

ENjoy it ;-)