Autor: NuoVisoProductions
Titulky: České, vlastní výroba Ke stažení
Délka: 50m
Hodnocení: 73%

Kruhy v obilí pro mě byly velkou neznámou. Moje znalosti o nich se skládaly z 5 minutové reportáže v televizi, a popravdě na tom nejsem lépe ani teď. Narozdíl od nepovedených šišatic v televizi máme hned v prvních minutách možnost shlédnout dokonalé geometrické tvary o neuvěřitelných rozměrech. Kdo někdy zkoušel rýsovat větší věc ví, že je neskutečně těžké všechno přesně napasovat. Teď si představte, že šaškujete na poli v noci a dešti s tyčí, provázkem, opisujete kružnice a pokládáte pásy obilí.

Myslím že většina diváků bude podobně sebekritická jako já a uzná, že takový projekt by byl nad jejich hlavu i kdyby měli zástup dobrovolníků geodetů.

Na dokumentu se mi naopak nelíbilo, že v půlce nechal sklouznot k UFO, což je z mého pohledu věc na kterou se zaměří každý, kdo bude chtít tuto problematiku zesměšnit.

Komentáře k filmu
toomb
2011-07-22 16:43:04
 
Mnohé agrosymboly jsou tak složité, že kdybychom dostali papír, tužku, kružítko, pravítko atd. a měli den na nakreslení nějakého vybraného složitého symbolu, tak by nám ten den možná ani nestačil a kdo ví, jak by to nakonec dopadlo (vypadalo). Na počítači už by to bylo samozřejmě jednodušší, ale i tak by to byla často práce, do které se člověku nechce. Ale dejme tomu, že se do toho pustíte. Na počítači vytvoříte složitý výkres. Pak vše přepočítáte na výsledné rozměry. S údaji a týmem pomocníků se vypravíte na pole. Minimálně pomocí geodetických přístrojů vše potřebné zaměříte a rozmístíte si značky. (Pokud budete v neporušeném poli pobíhat, vyměřovat a umisťovat značky, jistě zůstanou vyšlapané cestičky.) Pak se dáte do práce ... představte si něco takového vytvářet v poli, na rozloze stovek metrů, bez možnosti nadhledu a navíc ještě v noci. Myslím, že je to naprosto nemožné. Navíc některé symboly vznikly na zvlněném terénu a zatímco na zemi člověk vidí ovál, až ze vzduchu jde o dokonalý kruh. Většina agrosymbolů dává smysl až při kolmém pohledu z letadla. Při pohledu z velkého úhlu, nebo ze země, to většinou vypadá jen jako zajímavý, ale nepochopitelný zmatek.
A když už by se vám nějakým zázrakem takové krásné dílo povedlo, nepřiznali byste se k tomu? Trocha zasloužené slávy?
Z toho myslím vyplývá, že se nemůže jednat o dílo člověka. Přírodní jev je také u složitých obrazců vyloučený. Jako jediná možnost mi logicky zbývá, že se jedná o dílo mimozemské inteligence. A proč by to dělali? Třeba nás takovýmto nevtíravým, trpělivým způsobem připravují na svůj příchod. Dávají nám čas, abychom nad tím přemýšleli, abychom si jejich existenci pomalu začali uvědomovat. A možná také čekají, až jejich vzkazy pochopíme...

mmm
2011-07-08 19:44:05
 
jediné,co mě na tom zaráží je to, že vždy se jedná o přísně geometrické tvary, když se podíváté na stovky těchto tvarů, vždy jsou přístě geometrické, nikdy se neobjevil žádný tvar jako ovoce, zvíře, nebo třeba jednoduchá elipsa. Přitom je jasné, že pokud by to dělali lidé, nedělala by to pouze jediná skupina lidí na světě, muselo by to být více skupin, tzn. spousta lidí, je STATISTICKY CELKEM NEMOŽNÉ, pokud by to dělalo stovky lidí po celém světě, aby někdo neudělal chybu, nebo nepřesnost, nebo negeometrický tvar prostě \"jen tak\", to jediné mě na tom nějak nesedí...

LidskaBlbostJeVecna
2011-05-25 15:55:53
 
koukněte se na http://www.circlemakers.org
:-)
Když se s něma domluvíte, udělaj vám nějakej pěknej obrázek i na vašem poli

vlkoš
2011-06-17 13:54:58
A také s takovou přesností? nebo to jen vyšlapou a nějakej cm sem cm tam? :D
Kiwo
2011-05-20 10:11:09
 
Už ma unavuje jak jeden píše robia to ufóni a druhy robia to nejaký ľudkovia s doskami. Nikoho z nich nenapadlo, že to robí tajná vláda v ich lietajúcich tanieroch a nie mimozemských. Takže pravda je že to robia technológiou elektromagnetickým vlnením, ale robia to ľudia. Už od Hitlera sa vyvíjalo ako o život a tajná vláda je dnes minimálne o 20 rokov od nás technologicky popredu. Ani neviem kto ma menšie IQ, či ten kto si mysli, že to valaju nejaký pakovia s doskami alebo ten čo nevidí, že už aj my ľudia sme toho technologicky schopný. Najväčšou odpoveďou ako dôkaz je, že je jedno či sú tie kruhy alebo nie, že je jedno či sú tu alebo tam, že je jedno ako vypadajú, aj tak nič nevyriešili s týmto svetom, ktorý si ide aj tak svojou cestou ďalej nezávisle od nich. Mimozemská entita by musela byť riadne nizkointeligentna keby to robila.

bubu
2011-06-01 16:33:56
Souhlas.Jsme mediálně masírovaný a připravováný na příchod novýho univerzálního náboženství.Cílem je podsunout člověku představu vyšší moci,která ho vysoce převyšuje.Crops jsou dílem lidí.
smallboss
2011-11-23 18:31:15
Souhlasím s BUBU, něco zvládnou i lidi s tyčema a něco pokládám za zastírací manévr a přípravu globálního náboženství.

Jestli v roce 2012 uslyším z televize nějaké vládní či vědecké prohlášení, že "přijali tajemný signál od cizí civilizace, který radí to a to", plus třeba i bude podložený návodem na tvorbu nějaké "nové" technologie (která může být sice fantasticky vypadající, přesto vytažená ze šuplíku). A vyplyne z toho lidi, padněte na zadek a klaňte se nové modle, spojme se pod světovou vládu pro úžasné nové zítřky a tak podobně, tak vám říkám to smrdí jako vojenské ponožky s logem NWO.
Jarda
2011-05-20 00:18:16
 
Už mě vážně štve jak jeden den věřím na kruhy + UFO + únosy = nejsme sami ,a druhej den jsem skeptik. A ještě ke všemu bude pravda někde uprostřed. Hele nemáte někdo kousek kosmické lodi? Dal bych si ji do vytrýny a večer bych usínal s úsměvem na tváři :))

maus
2011-04-27 00:17:42
 
muj nazor je takovy ze jde o projevy prirody.Otazkou je jestli inteligence mimozemske a to nemohu zavrhnout vzhledem k tomu,že vesmír neznám.

pro cílené projevy inteligence mluví mnoho faktů,pro jiné prakticky žádné spíše na fenomén poukazující ve světle pozitivním.

při bližším studiu toto vyplívá ještě více na povrch.Kupříkaldu může posloužit dobře zmíněný chibolton,vojenský radioteleskop.Tady není příliš místa pro legraci..

http://dokumentarni.tv
2011-01-20 10:02:56
 
Film zde nefunguje. Můžete jej otitulkovaný zhlédnout na:

http://dokumentarni.tv/zahady-a-mysteria/kruhy-v-obili-new-swirled-order

Happyy
2010-11-19 20:54:20
 
Nejvíce mě nadchla myšlenka o proměně čtvercového materiálního světa do podoby kruhového duchovního ( spirituálního ) světa a svým způsobem mě inspirovala a prohloubila úvahy o multidimenzionálním vesmíru z vícero dimenzemi které jsou paralerní a zároveň v nich platí určitý řád podobný zákonu synchronicity.

WWW.ANDELE-SVETLA.CZ
2010-11-12 23:16:19
 
Milí lidé,

skrze zneužití technologií (mobily, internet, počítačové systémy, biometrii a čipové průkazy až k čipům na těle) se buduje rafinovaně, nenápadně a postupně celosvětový systém ovládání lidí - čipová totalita - a proto vás v lásce a pokoře varujeme před tím, co si volíte za životní podmínky v otroctví a veliké nesvobodě.

S láskou a moudrostí vás upozorňujeme před zavedením čipů do vašich tel a věcí. Tato volba vám přinese ještě větší míru ovládání vašich těl a myšlenek negativními mimozemskými entitami = ještěry z pekel z Temných světů a život bez lásky, svobody a život v otroctví, kde se každodenně bojuje o jakoukoliv energii. Proto vás varujeme před tímto druhem negativního života, který si vybíráte dle svých voleb a to každodenně.

Budovaní čipového otroctví je postupné a rafinované - skryté, aby lidé nekladli žádný odpor. A to již teď probíhá: Zaváděním čipových karet do všech oblastí vašeho života: Banky, školy, zdravotnictví, věznice, doprava, firmy, elektronické = čipové občanské průkazy, biometrické pasy, čipová zdravotní karta. Dále probíhá shromaždování veškerých údajů o všech lidech na zemi (dna, otisky prstu, iris oka, sledování pohybu, kontrola sms a emailu). Současné je to sjednocování měny - Euro, vytvoření 4 celosvětových vlád a měn, pak jedné celosvětové vlády a současné povinné očipování všech lidi na planetě Zemi pod různými záminkami.

Dnešní povinné očkování lidí proti virům (2009) není ničím jiným, nežli výcvikem a přípravou na chystané POVINNÉ ČIPOVÁNÍ LIDÍ pod různými záminkami, aby lidé nepoznali skutečný důvod - záměr dálkového ovládání lidstva jako poslušných loutek těmi, kteří mají nad ním dočasně svoji moc.

To vše za účelem kontroly = řízení negativního ovládání vás samých a vašeho života na Zemi, vašich myšlenek, citu a vaši lásky ve vás.

Je tedy na vás, co si s moudrosti zvolíte:

Život bez čipů = svoboda a láska, nebo život s čipy v těle = otroctví a neláska.

ŘEŠENÍ SITUACE:

1) PRÁCE NA SOBĚ:

KONTROLA VLASTNÍCH MYŠLENEK - pozitivní (láskyplné, milující, něžné, hřejivé) myšlenky rozvíjet na 100 %. Negativní myšlenky a konání měnit s láskou na pozitivní - transformovat.

ODSTRANĚNÍ ZEL V SOBĚ - vyjadřovat v každém svém okamžiku - myšlence, činu, lásku, dobro, radost, harmonii svým blízkým, milovat své přátelé a vše živé na Zemi kolem vás a také sebe. Odpouštět. Viz Barometr chování obr. 286 na www.andelesvetla.cz

OTEVŘÍT DUCHOVNÍ SRDCE - vědomě posíláme lásku Stvořiteli Prvotnímu všeho a všech, svým blízkým, planetě Zemi. Vyzařování lásky působí jako ochrana proti negativním energiím kolem nás - člověk potom není nemocen. Láska léčí.

2) PETICE NENECHÁME SE OČIPOVAT !

Pokud nesouhlasíte s budováním tohoto systému na ovládání lidí, můžete svůj nesouhlas vyjádřit podpisem - PETICE NENECHÁME SE OČIPOVAT - petici lze stáhnout na www.andelesvetla.cz Naleznete zde řadu sdělení a fotokopií článků z novin a časopisů o již zavádějících krocích čipové totality - očipování všech lidí na planetě Zemi. Viz kniha "PROJEKT L.U.C.I.D." a jiné.

Další důležité informace o stavu lidstva jsou k dispozici na www.andelesvetla.cz v podobě volně šiřitelných filmů:

Film 1 - NEBE LIDEM 1 - Situace lidstva na planetě Zemi

Film 2 - NENECHÁME SE OČIPOVAT !

Film 3 - VAŠE DOKLADY, PROSÍM

Film 4 - VESMÍRNÉ LODĚ SIL SVĚTLA Z MIRU A RAKETOPLÁNŮ

"My, Vesmírní lidé Sil světla - Andělé Světla, vám lidem na planetě Zemi, chceme ukázat, že se dá žít i jinak - v lásce, dobru, radosti a harmonii, bez peněz, válek, nemocí, bídy, stresu, ničení přírody a jiných, ve vaší současné společnosti údajně "normálních" a "nevyhnutelných" věcí."

LÁSKA JE PRO NÁS NEJVYŠŠÍM POSLÁNÍM ŽIVOTA A PŘIVÁDÍ NÁS K VÁM, ABYCHOM VÁM POMÁHALI. NESEME VÁM LÁSKU, PRAVDU a MOUDROST, NEBOŤ Z TÉ JSTE PŮVODNĚ VYŠLI. POZORUJEME JAK SE VĚTŠINA LIDÍ ŘÍTÍ ZE SVÉ SVOBODNÉ VŮLE SVÝM NEGATIVNÍM MYŠLENÍM A CHOVÁNÍM DO PROPASTI. Pozemšťané jsou zaslepeni technickým vývojem, věří jen tomu, co je prostřednictvím rádia, televize a tisku zprostředkováno. MNOHO DŮLEŽITÝCH A PRAVDIVÝCH INFORMACÍ SE VÁM VŠAK UTAJUJE. MÁME PŘIPRAVENY KONKRÉTNÍ PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA VLÁDNÍ ÚROVNI PRO POMOC VÁM, NAŠIM BRATRŮM POZEMSKÝM. VAŠE VLÁDY VŠAK ZATÍM S NÁMI NECHTĚJÍ JEDNAT ANI O NÁS INFORMOVAT …

bonham
2010-11-02 18:24:39
 
Laura

2010-08-09 08:11:56

Stáhnout si to můžete tady: http://uloz.to/5385126/kruhy-v-obili.rar

Je to s CZ titulkama ;)

to ti moc dekujeme ale je to ouplne jinej dokument nez je tady no ale dekujem ty jedna lauro a kde mas tygry

SID
2010-09-17 12:04:04
 
Typycky pro lidi zijici v penezne otrocky masinerii nebo s hlavou v hnoji,ze kdyz se dostanou do styku z necim takovym ,hned zacnou premejslet jestli to udelala banda nalitejch vandalu nebo mimozemstani, efekt to ma mit v aplikaci,sou tam zakodovany technologie, fraktalni svety, prirodni mechanizmy,atd..nevim nic o tom skoro ,ale co se udela jako prvni se zacne premejslet kdo to udelal. I kdyby to udelel sfetovanej technar co vodbeh vod beden, cos je nepravdepodobny ,tak tomu cloveku vzdavam holt. Byt skepticky vuci neznamu je jako vratit se do jeskyne nebo skocit do zumpy. Tohle zcela jasne nekam smeruje, nakej navod, nebo zmena vedomi cloveka... Jinak dik za MUSTWATCH super pages

Buried and self alone
2010-09-05 15:28:35
 
Dobrá erudovaná kniha o tomto tématu: http://eminent.cz/kniha.php?id_knihy=421 a http://eminent.cz/kniha.php?id_knihy=439

Trupik
2010-09-05 11:52:11
 
Moc se mi líbil ten příklad s Pi zakódovaného do deseti segmentů kruhu. Hned za tímto příkladem byla vyslovena věta, že lidé to nemohli udělat.

Když se nad tím ale zamyslí informatik:

- Pi je univerzální, všude ve vesmíru stejné, takže vhodný kandidát na to někomu sdělit "víme něco o geometrii"

- přesto ale ke sdělení byla vybrána *desítková soustava*, která je naprosto neuniverzální a specifická jen pro lidský druh. Desítkovou soustavu nepoužíváme proto, že je efektivnější nebo jednodušší než dvojková, trojková atd. Používáme ji jen jako "interface" při zadávání dat do počítačů a jejich zpětné čtení (když pominu výpočty na tabuli ve škole a u pokladny v supermarketu), který si hodnoty okamžitě převádí do jiné číselné soustavy. Lidé desítkovou soustavu používají jen jako relikt, protože jsou na ni zvyklí a v prvopočátku si ji vybrali jistě jen proto, že mají deset prstů.

- kdyby matematik chtěl sdělit znalost Pi dalšímu matematikovi, o kterém ví jen málo, vyjádřil by ho jako poměr, třeba by narýsoval dvě úsečky, jednu 3,14x delší.

- tento kruh tedy nakreslil buď někdo, kdo sám používá desítkovou soustavu (a pokud to teda byl nějaký alien, tak má deset prstů a překvapivě ho nenapadlo to, co jsem napsal výš, což je dost zarážející) nebo někdo, kdo ví, že lidé používají desítkovou soustavu (nebo si všimnul, že máme deset prstů a tak ho napadlo, že budeme rozumět desetinnému zápisu) - tedy rozumí nám docela dobře

- mě se zdá ale pravděpodobnější, že tenhle útvar navrhla lidská mysl

Lucia
2010-08-29 08:50:19
 
podívejte se na tohle,jsou tam záběry UFO od astronautů a podobně, myslím že to není podfuk a fakt to jsou oni, takže kruhami v obilí s náma chcou asi komunikovat, zatím nejsou nepřátelští ale v tom videu na ně prej někdo střílí, takže snad se nenaserou :D

v tom dokomentu jsou i další věci ale to mě bavilo nejvíc :)

http://ok-team.cz/sekce/tajemstvi/video-tajemstvi-vesmiru.php

alien:-)
2010-08-25 00:26:42
 
poznáte toto...?!!!

http://www.circlemakers.org/index.html

karla
2010-08-30 23:42:27
Ahoj alien, :-)) bacha, každej kdo dá míň jak 3 hvězdy je nedospělý jedinec se špatnou stylistikou. Nicméně ty obrazce jsou naprosto nádherné, a chtěla bych poznat ty lidi co to udělali a jak. To jsou borci. Matematiku a geometrii jsem měla moc ráda a tady bych se mohla přiučit jak ji použít v praxi. Za tento dokument děkuji za ty nádherné obrazce, naprostá paráda.
Novembre
2010-08-22 12:25:27
 
Tohle je jen nějaká osekaná verze, skuste si najít plnou verzi, myslím, že už jsem někdo v diskusi dával odkaz.

karla
2010-08-30 23:43:49
Ahoj, chci vidět plnou verzi. Dej ten odkaz ještě jednou, prosím.
Koment
2010-08-18 11:26:33
 
Velmi zajímavý dokument. Ale pořád mi vrtá hlavou. Když je to tak obrovský fenomén, proč někdo nemá v sobě to úsilí udělat maximum, aby jej odhalil. Pomocí nočních kamer by mohly sledovat určité oblasti v počtu třeba 15 polí, vše by muselo záležet na statistikách, kde se vyskytují kruhy nejčastěji, apod. Proč to ještě nikdo neudělal? Nemohl by to být ten největší objev v lidské historii?

Dneska se peníze vrážejí do zbytečností a všechno je tak drahé až se tomu nechce věřit. To někdo nemůže "donutit" vládu, která by dospěla k tomu: "Tak dobře, pojďme do toho vrazit peníze a zjistěme o co tady ve skutečnosti jde." Přece není člověk, který když to vidí, by se nad tím nezamyslel.

No, a po zhlédnutí dokumentu od Petera Josepha, mám odpověď a začínám ji vidět už téměř ve všem. Ničí nás peníze a peněžní systém! Člověk by mohl fungovat jen na technickém pokroku a globální spolupráci ve prospěch každého z nás, ale tohle nám peněžní systém nikdy nedovolí! Naopak nás rozděluje a vnuká nám tak nové myšlenky, abychom nepřemýšleli o ničem dalším. V tomhle dokumentu to také zaznělo. "Víte, lidi nemají moc zájem se tím zabývat, oni spíš řeší, kde, jak co je drahé, že musejí splatit dluhy, hypotéky, musejí jít do zaměstnání(shrnuto něco v tom smyslu). A to je přesně ono, kdyby neexistovali peníze, člověk by se zabýval věcmi, které by ho naplňovali a vedli k poznání a objevování. Takhle jen zabíjíme sami sebe.

Nobody
2011-05-21 13:07:44
Zmíněný pokus (úspěšný) s nočními kamerami je v tomto dokumentu:
"Rok 2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí"
http://www.youtube.com/watch?v=79ANVpZeIZo
Vladka
2010-08-18 01:58:46
 
Dávám 5 hvězdiček...užasný dokument.

OP
2010-08-15 11:04:10
 
I já jsem byl na několika místech evropy především anglie a to né za účelem sledování agrosymbolů ale samozřejmě jsem se už o ně zajímal bydlel jsem vjedné malé vesnici u Londýna a skoro 3x týdně jsem jezdil do různých zemědělských oblastí kde se agrosymboly velice často vyskytovaly .Seznámil jsem se s pár ufology i vědci a všichni tvrdí jedno "tyto kruhy vznikly pouze vysokoenergetickou fizikou , která se na zemi dá vyrobit velice obtížně a že by tohoto šlo docílit kdyby jste do země střílely silné protony a deutrony."

Udělejte si závěr jaký chcete každopádně toto rozhodně větrné víry dělat nebudou

Laura
2010-08-09 08:11:56
 
Stáhnout si to můžete tady: http://uloz.to/5385126/kruhy-v-obili.rar

Je to s CZ titulkama ;)

emem
2010-09-13 23:24:26
Díky za link.
zack
2010-08-09 04:13:58
 
da sa to niekde stiahnut? vdaka

Paloos
2010-08-07 15:25:57
 
Kolikrát jsem ti říkala,že nemáš kreslit obrázky tam,kde se to nemá,řekla maminka a uštědřila výchovný pohlavek své nezvedené ratolesti přez jeho malá,zelená tykadélka.

artus
2010-08-10 14:17:37
Myslim si ze je to vynikajuci film, co sa tyka tematiky kruhov v obili, tema na zamyslenie pre nas vsetkych, ci nam na dvere neklopu ine svety, rozvinutejsie civilizacie. Robia to nenutenou formov. Viac sa da docitat na www.vesmirni-lide.cz
II
2010-08-06 13:51:39
 
Kruhy v obilí jsou tu od toho aby člověk dosáhl vyššího poznání v sobě samém, aby dosáhl vývoje mysli, aby pochopil vlastní podstatu. Aby dokázal žít v přítomném okamžiku. Je jedno co je to za symbol. Mame si uvědomit že je něco co přesahuje zatím chápanou dualitu. Mame si uvědomit čistotu mysli a ne přijímat chybné názory společnosti. Mame dosanout přitomneho byti. Je jen přitomnost, ale snažime li se ji zachytit míjíme ji.

usíme jen plynout.

dany05
2010-08-03 01:46:14
 
@Tomáš: Samozrejme, ved falosne kruhy su robene takto a su ludia, co to tak robia a aj im to celkom ide. Lenze netreba byt az tak velky odbornik na to, aby si zistil, ze niektore kruhy takto jednoducho nemohli vzniknut. Originalny kruh v obili potvrduju mnohe dokazy: Vysvetli mi ako popraskas kolienka na kazdom steble v kruhu ? Ako poohynas stebla iba pod urcitim uhlom (nie uplne na zem)? Alebo ako dosiahnes to, ze este mnoho mesiacov (rokov) po objaveni kruhu, je ten kruh vidiet aj na novej urode (dokonca aj v zime na snehu)? Niektore kruhy vznikli za bieleho dna. Original kruhy su uplne bezchybne, na tych falosnych najdes miesta kde zlyhal ludsky faktor, su tam rozne chyby, ci uz v geometrii, rozmeroch, alebo jednoducho nieco zabudli dorobit.

K filmu: Jeden z mála dokumentov s touto zaujímavou tématikou, preto doporučujem a dávam 5 hviezd.

manijack
2010-08-02 20:24:37
 
Co se dá na netu nalézt zdarma? Přesvědč se na stránkách

http://cashnet.webnode.cz/

SiR
2010-08-02 12:57:55
 
predsudky ohľadom UFO sú naozaj veľké

Prokop
2010-07-31 18:54:44
 
Pekný film...

Ivan
2010-07-30 16:01:08
 
@Tomas:

no ked mi zreprodukujes niektory z tych zlozitejsich obrazcov metodou ktoru opisuje, potom ti tu tvoju "celu pravdu" aj uznam :) vela stastia...

Tomáš
2010-07-28 19:23:17
 
Celá pravda:

Zapichnete do poľa palicu, natiahnete špagát, položíte na zem dosku. Jednu stranu dosky priviažete o špagat. Dosku dvíhate lanami, posúvate dopredu, a šliapnete na dosku nohou. Obylie ľahá a za krátky čas máte kruh. Potom môžete vyberať vstupné a filmové práva. Je to výnosnejšie ako predaj dotovaného obylia, ktoré aj tak preplatí poisťovňa.

Miky.Tom
2010-07-27 22:30:47
 
Důkazů přibývá a je čím dál těžší je vyvracet.Myslím, že se brzy dozvíme celou pravdu.Skvělý dokument.

Spotter
2010-07-23 13:17:05
 
... a co teprve u číňanů obrazce v rejži.. to museli být nějací čínští ufoni, :))

http://sklad.obrazku.cz/obr445883_ricefieldart.jpg

jedinou souvislost s fenoménem vidím v naivitě lidí, kteří VĚŘÍ ...V-Ě-Ř-Í na Ufony co dělaj kruhy v obilí :)

těm patří zesměšnění, ne obrazcům.

je to prostě skvělá práce lidí, kteří to umí :)

evika
2010-07-18 19:19:14
 
Kruhy jsou úžasný,jen videjko se mi po 13 min sekne a nejde dál...škoda.

mikeš
2010-07-14 13:00:02
 
Né, to by lidi nedokázali. Mnohem jednodušeji vše vysvětlíme magnetickým polem a mikrovlnným zářením, které bylo hrozně silné, přesto ale nepoškodilo rostliny. Nevadí, že magnetické pole bylo ve středu nejsilnější, ale "nikdy předtím neviděné" kuličky nalezneme nejvíc na okraji. Ohnuté či prasklé kolénko vysvětlíme nejsnáze únikem páry. Ha, a co teprve nedotčené plevele! Vše 95% vědecky dokázáno. :-D

Vážení, někdo na blbosti vám podobných dobře vydělává.

Entropian
2010-07-18 02:02:05
Kámo, spi dál
Imel
2010-07-13 19:33:40
 
komunikácia pomocou geometrie

t85m
2010-07-13 17:07:12
 
Nasiel som dobry slovenky web o tomto fenomene. Je tam plno videi a kvalitnych clankov.

http://kruhy-v-obili.webnode.sk/

iliana
2010-07-10 12:14:21
 
Kruhy mám obyčejně ve spojení s mimozemšťanama.Ale ten dokument u mě trochu nakopnul další možnou varianru..Co když tím, že se stále více přibližujeme k fenomenálnímu roku 2012, se v nás lidech začíná probouzet i jakési schopnosti a ony kruhy tak vlastně kreslí podvědomí nás, lidí ?Tím pádem by se i dalo říci, že lidé začínají "komunikovat" s naší Zemí.No, jen mě to u toho sledování dokumenru napadlo, tak to píši.Jinak..videiko velmi dobré ! Jen tak dále

prdlořeznice
2010-07-08 08:51:24
 
Pěkně udělaný dokument, který rozhodně nenudil a lecos i pověděl. Mě se to ale zdálo trochu málo (určitě je toho o kruzích známo ještě víc, jen to není v tomto dokumentu). Ještě než samotná "galerie" leteckých snímků jednotlivých kruhů s minimem komentářů by se mi líbilo rozebrání těch nejdůležitějších z nich a zákonitostí, které ty nejzáhadnější kruhy měly. O něco takového se dokument sice snažil, ne, že ne, jen.. mně by se to líbilo do větších detailů, plus udělat z toho nějaký závěr - nějak to kategorizovat, shrnout společné známky, něco, co mají kruhy v obilí vždy a co mohou mít jenom občas, co je pro ně typické, atd.

Jinak, mě osobně to nepřesvědčilo v tom, že by kruhy v obilí dělali mimozemšťané - podle mě lidi stále mají na i ty nejsložitější kruhy.

(Vše uvedené výše je jen můj subjektivní názor;-)

Sushi
2010-07-08 00:59:07
 
Rozhodně mi to přijde zajímavý. Pěkný 4 hvězdičky bych tomu dal... ty části v podstatě o chemii či fyzice (jak se obilí láme, skládá či ne) mě bavily, stejně jako ty o kalendáři Maya nebo o geometrii (ty různý Pí, čtverce, trojúhelníky). Byla by to hezká, z jistýho úhlu pohledu hodně zajímavá oddechovka, kdyby pak nezačli plácat o těch lítajících světýlkách a UFO obecně. Jasně, ve vesmíru sami nebudeme, ale nečučme na světýlka - vraťme se k tý fyzice, chemii nebo geometrii...

Jsem schopnej uvěřit, že to nedělaj lidi (z toho dokumentu je to dost evidentní), ale radši bych, kdyby se chytrý lidi (ne já :-) ) zabývaly studiem tady u nás, než teoriema o marťanech. Ti, až budou chtít, přilítnou sami :-)

think_forward
2010-07-08 00:56:44
 
Samozrejme, ze je to dielo mimozemskych civilizacii.

Ved ako inak by hlupim pozemstanom mohli zjavit posolstva,

ak nie geometrickymi obrazcami v obili, kde ich z vtacej perspektivy

predsa kazdy clovek hned vidi, vsakano...

Flouda
2010-07-06 21:50:44
 
Film jsem ještě neviděl,ale s kamarády ze školy jsme z recese cca před 10ti lety udělali poměrně složitý obrazec v poli na jižní moravě, chtěli jsme vyzkoušet jen tak z hecu co se dá vyrobit pomocí hrabí,provázku,prken a několika kolíků. Výsledkem bylo několik článků v místních novinách jež samozřejmě hledaly senzaci, probíralo se ufo a různé tajemné síly,objevilo se to i v TV, to že by to vyrobila banda študáků bylo zavrženo hned v začátcích, neb tak "složitý" obrazec nebylo prý v lidských silách vytvořit...docela jsme se bavili:-)

Flouda
2010-07-06 22:03:30
koukám na ten film, ty obrazce jsou nepoměrně složitější než to co jsme provedli tehdy my. Nicméně si myslím, že to bude spíš o cviku, ty obrazce se taky pokud je mi známo stávají postupně složitější a složitější s tím jak se autorům zlepšuje zručnost.Jako umělecká díla jsou ty kruhy super, rozhodně to není ale nic paranormálního...

Ještě jsem si vzpomněl když tu na to koukám, tenkrát na našem kruhu v obilí bylo několik senzibilů, všichni tvrdili, že jsou tam silné paranormální síly, dneska lituju, že jsme se k tomu nechtěli hlásit...
air
2010-07-08 11:25:36
muzes sem hodit nejaky link?

chtel bych videt, co jste vytvorili...

jednoduche obrazce bych veril, ze se daji, ale ty slozite (jako treba majsky kalendar) bych celkem cumel... navic po tme a v desti :)

jinak v dokumentu na zacatku se mluvilo neco o zohybanem obili v tech "kolinkach" (spojich)
FloudaX
2010-08-01 02:08:55
Nemohl jsem najit zadne fotky, ale zkusili jsme to s kamaradama si zopakovat a podivej co se z toho muze stat - http://www.novinky.cz/koktejl/207473-na-morave-se-objevily-zahadne-kruhy-v-obili.html
Johnny
2010-07-06 19:07:45
 
Dokument, který mi přinesl více otázek než odpovědí.

Marek
2010-07-05 23:11:40
 
hmm geometricke tvary v obili ktore dokaze clovek jednoducho urobit ak je aspon trosku sikovny.

Eva
2010-07-05 16:30:49
 
NADHERA

dakujem za prekrasny dokument :)

konecne nieco pozitivne ;)

Ire
2010-07-04 22:06:21
 
velmi pekny dokument.jasne ze to nerobia ludia.su na to dokazy vsetko je tam spomenute.len pre doplnenie eckhard weber - kruhy v obili 1,2 myslim ze toho napisal viac ale u nas zozeniete asi len to

Enjoy
2010-07-04 18:22:45
 
DAKUJEM admin.

firex
2010-07-04 14:51:00
 
jasne ludsky vytvor, este to aj prechadzalo fazami ako sa zdokonalovali tito 'sprejeri' poli. Nastroje, tvary, postupy, zlozitost, cistota, obsah. Vzdy je to ale dosiahnutelne jednoduchym postupom pomocou kruzidla a pravitka co vacsina ludi nevie a ani to tam nie je ukazane.

pozrite si 17:03s tam je jedno rameno nedokoncene lebo ich vyrusili zvonka prilis skoro a jasne vidiet postup. Zrazu sa ich nastroje (metre) stali meracimi zariadeniami.. Vytvori sa kostra, obrysy a potom sa to vyplni.

Zrejme ti co 'najdu' tie kruhy su vacsinou ti ktori ich aj vytvoria a dobre to akoze poslapu aby 'zahladili stopy' a nebolo vidiet ze to nebolo urobene 'zo vzduchu'

Co je vsak skoda ze takyto prehnany umely fanatizmus vrha tien na mnoho dalsich vaznejsich oblasti mysticna, ze je tazke zistit co je pravda a co je konstrukcia

Skratka zas niekto ma z toho super pocit, niekto super biznis, tak ako nabozenstva. je to tolerovane lebo to prinasa celej oblasti nieco pozitivne co by tam inak nebolo.

t85m
2010-07-05 22:35:00
si hlupa ovca, ktora sa do toho absolutne nevyzna, ale potrebuje vyjadrovat svoje stupidne nazory.
ahoj
2010-07-09 10:41:50
pro t85m : Proč nadáváš někomu za jeho názor? Tvůj názor to není, tak proč tě to tak vytáčí?
ahoj
2010-07-09 12:08:24
pro t85m : Proč nadáváš někomu za jeho názor? Tvůj názor to není, tak proč tě to tak vytáčí?
ahoj
2010-07-09 13:59:59
pro t85m : Proč nadáváš někomu za jeho názor? Tvůj názor to není, tak proč tě to tak vytáčí?
t85m
2010-07-09 18:03:27
pretoze je to blbec. Dokument absolutne nepochopil, informacie o tom nema ziadne, ale ma potrebu vyjadrit nazor, ktory ma hodnotu este mensiu ako zdochnuty cigansky pes.
tzeng
2010-07-03 23:38:46
 
V dubnu vyšlo DVD - Kruhy v Obilí: Brány z jiných dimenzí

s českým komentářem

http://www.dvdsvet.cz/dvd/kruhy-v-obili-brany-z-jinych-dimenzi-posetka-2-dvd-p112459/

podle mě to je ještě o něco lepší než tento dokument

dá se to i někde stáhnout

Abram
2010-07-03 17:22:21
 
Je to niečo nad čím sa treba zamyslieť, krásne, tajomné-záhadne a určite to nieje toho typu, že si tam nabehne daaka sekta a začne šľapať po pšenici o 106. Je to záhada a ja osobne by som sa priklonil k odkazom z iných svetov ale je to samozrejme môj názor ;). Je to super video. Dikes

callupYah
2010-07-03 15:37:53
 
Ta seance na konci mě dostala hehe. No hodí se připomenout i jiné pohledy na věc, a nejsou to okrajové pohledy. Nebudu se moc rozepisovat, každý může zagooglit sám. Tak třeba projekt BLUE BEAM. Iluminátská šachovnice atd. Čím víc do toho člověk proniká, tím víc je zřejmá souvislost s okultizmem elit (NWO). Pokud je pravděpodobnější interdimenzionální kontakt, spíše než lidské působení(třeba HAARPEM), nebo humanoidi z jiných planet, tak je na místě zkoumat, které entity by to mohly být. Padlí andělé, démoni... je třeba sledovat souvislosti s Biblí a luciferiánstvím. Tomu se nedá vyhnout. I když je pravděpodobný právě záměr odvést od toho Vaši pozornost a hodnoty.

Mikel
2010-07-03 09:24:16
 
Co dodat. Kruhy v obilí jsou fenomén, který zatím docela přesahuje úhel záběru pozornosti či chápání široké veřejnosti nebo chcete-li myšlení či zájem průměrného ,,moderního´´ člověka. Jak bylo pěkně řečeno ke konci dokumentu, pokud fenomén obrazců v obilí představíte takovému člověku, určitým způsobem se otevře i jiným záležitostem s nálepkou paranormální. Že dokument sklouzne k UFU jak psal v popisku admin je víceméně logické. UFO je zkratka pro neidentifikovaný (neidentifikovatelný) létající objekt, a takových objektů v záběrech dokumentu pár bylo. Ufo tedy ještě neznamená, že jde o zelené mužíky s nejčernějším smyslem pro humor :). I když spojení zelených mužíků a UFO je u široké veřejnosti zřejmě na prvním místě, což by mohlo vést k onomu zesměšnění. Ale smích v tomto případě je nejpravděpodobněji trošku neadekvátní reakce na strach z neznámého. Logická linka obrazce - UFO vychází jistě z obsahu či sdělení těchto obrazců. Tyto obsahují matematické a geometrické souvislosti a tudíž lze předpokládat, že jsou výtvorem jiné ,,inteligence´´. Jiná než lidská inteligence může být inteligence mimozemská, což je asi nejjednodušší logické vysvětlení ve smyslu ,,jiné´´ inteligence a sdělení v obrazcích pro lidi. Nebo lze jít logickou oklikou ( jak v dokumentu zmiňovali případy, kdy si lidé přáli, aby se obrazce objevily a ony se objevily ) a může jít o sdělení lidí pro lidi. Např. ve smyslu podvědomé/nevědomé psychokinetické síly, nebo jinak řečeno dílem některého archetypu z hierarchie lidské mysli (daemonion, anděl, ďábel, vnitřní hlas, svědomí, kolektivní nevědomí . . .). Nebo lze uvažovat o sdělení vyšších ,,nehumanoidních´´ sil. Např. o jakémsi vědomí celé planety nebo vesmíru (bůh ve smyslu smysluplné kreativní síly), které nám touto cestou sděluje nadcházející evoluční pohyby či záměry ( Mayský kalendář . . .). Sakryš to bych se zase pěkně zamotal kdybych pokračoval :). V každém případě se shodnem na následujícím:

1) kruhy v obilí jsou tady a teď a jsou skutečné

2) jejich složitost a průvodní jevy nelze uspokojivě a jednoduše vysvětlit

3) obsahují nepopiratelné a zatím asi nedostatečně pochopené sdělení (co není může být :)

4) přes jejich zřejmou důležitost se jim nevěnuje dostatečná mainstreamová pozornost, ať už z pouhého nepochopení nebo, a to mě docela děsí, jde o záměr

Bod 4 je dle mého názoru nebezpečně společný se všemi ostatními dokumenty na těchto stránkách a nejspíše stojí i za vznikem těchto stránek :) a jim podobných.

Takže přátelé bděte a hledejte dokud vás smrt nepošle jinam.

Maximus Optimus
2010-07-03 02:20:49
 
Nech uz je za tym cokolvek, geometria tych obrazcov je uchvatna. Zaujimavy dokument, vdaka.