Autor: George Carlin
Titulky: České, Petr "vessago"
Délka: 1h 14m
Hodnocení: 79%

George Carlin, jeden z nejlepších amerických stand-up komiků poslední doby. I když těžko říci, co znamená "nejlepší" v této branži, jestli počet výbuchů smíchu nad vtipy, nebo počet okamžiků k zamyšlení které jsou servírovány velmi vtipnou formou, nebo jestli znamená být dobrým komikem schopnost kombinace těchto dvou elementů.

U George Carlina bych řekl, že jeho schopnost podat velmi závážné témata bez obalu, bez omezení daných tabuizováním danných témat, ale tak, že slzíte smíchy byla velmi obdivuhodná a jen velice málo jeho kolegů dosáhlo podobné bezprostřednosti. Life is Worth Losing je jedno z Carlinových osledních show před jeho smrtí a věnuje se, svým způsobem, velmi závažným tématům, které se dobře doplňují s ostatními dokumenty na mustwatch. Podobně jako Bill Hicks - Revelations. Snad Vám ten energický dědula přinese také trochu energie do života, podobně jako mě :)

Bohužel není možné poskytovat hostovaná videa skrz mezinárodní traffic. Pokud jste z České Republiky, byla vaše IP adresa špatně vyhodnocena.
Za tuto situaci se omlouváme, využijte nepříklad možnosti stažení filmu přes torrent
Komentáře k filmu
Be Da
2011-11-11 06:47:25
 
...tady bez časového omezení s titulky v HD...:
http://www.zvraceny.cz/video/45270-george-carlin-jammin-in-new-york-cz/
http://www.zvraceny.cz/video/45267-george-carlin-complaints-and-grievances-cz/
http://www.zvraceny.cz/video/45263-george-carlin-it-s-bad-for-ya-cz/
http://www.zvraceny.cz/video/45262-george-carlin-you-are-all-diseased-cz/
http://www.zvraceny.cz/video/45259-george-carlin-back-in-town-cz/

2baksa
2011-12-28 17:40:24
George Carlin: Life is worth losing [CZ]
http://www.megavideo.com/?d=SRIGRZSV

konecne CZ titulky, nahozeno i na zvraceny.cz.. ceka na schvaleni


2baksa
2011-12-29 12:00:35
http://www.zvraceny.cz/video/46877-george-carlin-life-is-worth-losing-cz/
2baksa
2011-10-31 20:56:53
 
u vseho CZ titulky v obraze, prijemnou zabavu, kdyby jste mel nekdo titulky k Life is worth losing tak prosim na pjus[zavinac]centrunm.cz

George Carlin You Are All Diseased [CZ]
http://www.megavideo.com/?v=21V1CU67

George Carlin It s Bad For Ya [CZ]
http://www.megavideo.com/?v=K7KDBSGN

George Carlin Jammin in New York [CZ]
http://www.megavideo.com/?v=TJH3H3OI

George Carlin Complaints and Grievances [CZ]
http://www.megavideo.com/?v=6EB52N73

George Carlin Back In Town [CZ]
http://www.megavideo.com/?v=5O10G73E

dick
2011-09-28 23:08:51
 
Nefunguje to:(

AndyK
2011-08-29 23:12:07
 
Jeden z nejlepších stand-up komiků všech dob, jak po technické stránce tak obsahové.

Hm
2011-08-07 22:41:22
 
Taky se mi nedaří najít s cz titulkama:( PLS jestli to někdo má dejdtete na uložto dííík ;)


Hm
2011-08-07 22:40:26
 
Taky se mi nedaří najít s cz titulkama:( PLS jestli to někdo má dejdtete na uložto dííík ;)


Henry
2011-06-26 18:04:06
 
Také hledám funkční link a nenacházím PLS HELP :-((

niky
2011-05-26 22:28:05
 
nejde :( nemel by nekdo odkaz na fungujici video s cz titulkama? jo a ten konec, to vypada ze neni cele predstaveni,nebo je?

arimas
2009-12-07 20:06:02
 
genius!

Avis
2009-12-05 15:44:50
 
Běžne do diskuzí nepíšu, ale zde uz musím reagovat na ty, kdož nepochopili George Carlina.

Má teorie je taková, že kdo si myslí že George byl jen hulvát a omezenec se na jeho show dívá jen s titulky a neumí anglicky ani zbla. Jinak by musel pochytit tu ohromnou dávku ironie, například s těmi sebevraždami ktere se tu v diskuzi skloňují na všechny způsoby.

Že neřeší problémy, naopak je řeší nejlepším možným způsobem, dunutí lidi přemýšlet o tabuizovaných tématech, který jinak každý člověk přejde s pohledem stranou. Je to typ prblémů, které budou řešitelné až tehdy, až si je všichni uvědomí a budou je chtít řešit.

Ještě k té sebevražde.. Pokud někdo řekne puberťákovi, že sebevražda je cool a on se na základě toho bez naznaku vlastní úvahy opravdu zabije, tak je s prominutím absolutní debil, jehož geny si opravdu nezaslouží aby je předal další generaci ;-)

jakskor
2009-11-23 22:39:59
 
George Carlin, stejne jako Bill Hicks (a treba i Lewis Black nebo Richard Pryor), je proste klasik. Ze to nekdo nemusi samozrejme chapu, ale je to obavam se jeho chyba.

Jinak bych rad vsechny fanousky Carlina a Hickse upozornil na casopis (tisteny casopis) Svět a divadlo, kde na zacatku tohoto roku vysly 3 pokracovani vyberu z Carlina a momentalne vychazi na pokracovani (za chvili vyjde posledni) preklad Hicksova Relentless.

JKS
2009-11-15 23:08:09
 
Myslim ze tato show je trochu, mirne netypicka a pro neznale George Carlina nebo celeho stand up zanru ci americke mentality muze privodit trauma jako v pripade vsech co, predpokladam celou show shledli a pote napsali pseudoxonfobicky pseudointelektualni vylev s jednou hvezdickou.

Osobne jsem take mirne zklamany, a zacinam chapat ze zanr stand up neni vubec jednoducha zalezitost, presto hlavne pasaz od 39:20 je dost na cenzuru a jsem velmi, velmi rad, ze jeste existuje moznost teto zabavy v dnesnim super korektnim svete.

kubo
2009-11-14 01:44:44
 
parada, zeby reinkarnacia Bukowskeho?

joe22
2009-11-12 01:17:33
 
Nejlepší, nejuhozenější, nejmorbidnější, nejkontroverznější i nejvíc uvolněná a upřímná klasická, nablblá, americká show, kterou jsem měl tu čest shlédnout...a hlavně fámózní smršť slov až se skoro nedaj stíhat titulky!
Taky v nitru doufám, že jednou přijde očistná \"katastrofa\".


Zadar
2009-11-02 21:39:16
 
Je to vulgarne? To ano. Niekoho to moze urazat,fascinovat,poburovat...atd. Je to zhodnotenie stavu spolocnosti,v akej sa nachadzame.Komicke na tom je,ze clovek sa u toho poriadne nasmeje,pokial mu sadne tento styl humoru a zaroven si uvedomi,co je to za svet v ktorom zijeme.A to bez obalu. Bomba!!!!

hrra
2009-11-02 14:43:06
 
carlin je jednoznacne velky clovek. trefne rozobera tabuizovane temy a hovori tvrdu a surovu pravdu surovym sposobom bez nejakeho zaobalovania do ruzovej vaticky ako sme tomu zvyknuty... v sukromi vystupoval ako kludny, rozvazny a inteligentny clovek. toto je jeho styl prejavu ktory si vybudoval uz od skorych 70-tych rokov...

Lukas
2009-09-22 23:19:20
 
Great

Denny
2009-09-11 22:22:03
 
Tak jsem si přečetl většinou nadšené hodnocení show "nejlepšího komika" USA. Jací jsou ti ostatní; to musí být děsná úroveň národa, který se tím baví. Zarážející je, že z duševní malosti a primitivizmu se dělá cnost; vulgarita, obscénnost je povyšována jako vzdor proti "pokrytectví" Když někdo nemasturbuje na Václaváku, za každým druhým slovem neřekne kurva, tak je také pokrytec. Vzdělanost a kultivovanost je hodnocena jako tělesné a duševní postižení. Zdá se, že napařovací žehlička je inteligentnější než někteří diskutující. Horníček, Werich a další by se divili a spáchali sebevraždu kdyby se dočkali kam až dospěla naše kultůra.
Pozitivně hodnotit "že řekne co si myslí" svědčí o úrovni myšlení onoho komika a jeho obdivovatelů.
Když je někdo primitiv anevzdělanec tak to maskuje tím, že ze své pitomosti dělá přednost. Ale "blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské..."


Michal
2009-09-13 03:33:22
Denny: ty musis byt jeden z tych co veri v invisible mana a ukecanych hadov. Keby si to sledoval poriadne videl by si, ze jeho vystupenie dava hlbsi zmysel, ale pri tvojej obmedzenosti tomu nechapes..
Lukas
2009-09-22 22:08:53
Cože vždyť toto je uplně kvalitní. Nikomu tady nedávej přízviska jako nevzdělanec, atd.... nedokážeš vidět to co se komik snaží říci, tak se těmito přízvisky nazývej sám.
Misa
2009-10-24 13:35:42
Primitiv a nevzdělanec? Primitiv a nevzdělanec byl leda tak Petr Novotný v jeho dávno zapomenuté estrádě. A to že občas padne nějaké sprosté slovo není až tak nepochopitelné. Kdo by se nerozčiloval nad tím co se kolem děje. Nevykládá nám tu trapné vtipy o blondýnách, tohle jsou fakta! Jen "primitiv a nevzdělanec" může takto mluvit.
meet965
2009-11-21 13:29:38
Tá jeho obscénnosť je metafora vymyslená aby to jednoducho pochopili tí, ktorím je to určené... Slová "nič ludské mi nieje cudzie" tu platia dvojnásobne... Nie si bigotne zdeformovaná nejakým izmom alebo náboženstvom...? Sloboda ducha je krásna ak sme ochotní znášať následky za naše cítenie a rozhodnutia... hoj Takessi
dono77
2009-09-08 20:09:34
 
Bravo!

ediot
2009-08-14 15:36:12
 
rozbrečelo mě to a nemůžu to zastavit...

Aniryba
2009-07-24 18:34:00
 
Velmi velmi osvěžující. Je fajn když někdo říká co si myslí... žádný "doublething", žádné pokrytectví.


s.united
2009-07-16 13:55:04
 
perfektní video,dobře jsem se pobavil a taky tak trochu popřemýšlel nad situací ve světě.:)

xuxu
2009-07-13 23:51:53
 
Skvělý

Suv
2009-07-12 21:38:36
 
TOP!

Jednohviezdickovy pseudomoralisti si obhryzte nechty.
Aby hlupak konecne pochopil co sme to vlastne za bytosti, MUSIS MU TO VYSVETLIT V JEHO RECI, ABY TOMU ROZUMEL. Na!

felicefu
2009-07-05 21:27:23
 
...na hvězdičky nehraju....

´dietní´ kola na závěr???

lidé jsou zvířata. a jak již někde v komentářích zaznělo, některým je třeba mluvu přizpůsobit, aby vůbec poslouchali...

pro mě osobně však šlo pouze o pobavení.... přínosná hodnota není zrovna vysoká...

tlustí lidé.... není to jen problém: ´ha, tlustoprd´, ale má to co do činění s ekologickou stopou, kterou mají američané nejširší!!....

jestliže jeden jediný člověk, který viděl tuto exhibici, a to nejen v Americe, a po cestě do obchoďáku si na to vzpomene, tak to má smysl...


matusy
2009-07-01 18:17:05
 
ludom sa to ako vidím moc nepáči.. inteligencia, vysoké vzdelanie, a dosahovanie voľakých čert ho vie čoho.. zaujímavé.. chodte do piče.Ste len skurvený zmrdi...šecia do jedného.Pojebané tupé vypočítalné zvieratká.Jeden lepší ak druhý.A Carlin to aspoň hovoril nahlas...Mimochodom Vás VZDELANYCH ludí neviem či niekto na vysokej škole učil niečo o nadávkach... taký predmet asi nieje takže prirodzený prejav vám je zrejme úplne cudzí...vhľadu a empatie sa nenaučíte ani ked sa pojebete :D hovná :D
na Hicksovi som sa bavil viac

tom
2009-06-30 07:06:17
 
Vlastně ani nechci komentovat, mě se to líbilo hodně.
Jen se mi nad negativními komentáři vybavil jeden oblíbený příběh: Učitel vzal žáky na lekci v noci na kopec, tam namířil prst na hvězdy a řekl: "Teď všichni sledujte můj prst!" Pochopili.
Z většiny negativních komentářů mám pocit, že vidí jenom ten prst (nebo nechtějí vidět, na co skutečně ukazuje). Pro ty, kterým se to tedy nelíbilo, mám radu: zajděte si koupit něco hezkého a zbytečného, udělá se vám dobře, uvidíte.

Misa
2009-10-24 13:29:33
Naprosto souhlasím!
LuciFEAR
2009-06-29 22:48:04
 
Nie som ziaden mudrc ale povedal by som ze zmysel tejto stranky je sirit osvetu a nie aby sa tu navzajom ludia osocovali, to robte kdekolvek inde, ale nie tu... a ku tomuto jednoducho nezamenitelny:).. Vtipom slabsi, ale myslim ze by som ani nechcel vidiet typka ktory by vedel spravit az moc velky fan z takychto tem:D a ani by to asi potom uz nemalo taky skvely zmysel ako to ma teraz...

matez
2009-06-29 15:50:49
 
jednohvezdickari chodte hladat ladina,pocul som ze je na SR

asd
2009-06-28 16:32:55
 
Nejak nedokazu pochopit komentare urcitych lidi, kteri to komentuji velmi zaporne. Ne, nejsme totalni kreteni, jsme jen ti, kdo pochopili smysl tehle show. Naprosto sdilim stejny nazor jako tady s George Carlinem.

glassworx
2009-06-27 01:11:54
 
haha, docela ftipný pozorovat, kolik potrefenejch hus se ozvalo!

že by se internet v těchhle místech hemžil spoustou zasranejch tlustejch židovsko-křesťanskejch kryptofašistů, co si ho honí při sledování požárů v televizi po návštěvě supermarketu, rajcuje je spisovná mluva a mučení domácího zvířectva... ? snad jsem toho moc nevynechal, jo možná jen že mluví slovensky :)

ne, bez urážky, je to hrubý zrno, ale poselství tam je - a že to není wittgenstein od začátku do konce, osobně bych toho třetinu vystříhal, hej, pořád je to zábava, ne poučka na použití vesmíru!

takže trochu nadhledu bratia ednohvezdičkári!

NW
2009-06-19 13:46:34
 
Georga Carlina "zerem" jak sa len da. Dozvedel som sa o nom zo Zeitgeistu a odvtedy si raz za mesiac pustim jeho nahravky.

Jeho vystupenie v tomto videu nepatri podla mna medzi najlepsie, odporucam od neho "Back In Town" a "Parental Advisory: Explicit Lyrics".

Have fun

Stuk
2009-06-15 19:24:45
 
George většinu věcí vystihuje naprosto přesně, ale taky pěkně hulvátsky.. Hlavní ale je, jestli se něco v našem životě změní a nebudeme jako ti, na který nadává..Protože jestli si tam třepí hubu a my v klídku u počítače řekneme jen, že uhodil hřebíček na hlavičku, a zpoza židle vpálíme pár nadávek do éteru a neuděláme nic proto, aby byl svět lepší, tak tam ze sebe George dělá akorát tak idiota..

Hawanah
2009-06-15 14:22:13
 
neone že nedokážeš jistý závažný problém podat tak hezky jako tento týpek, neznamená že mu musíš závidět. Když už jsme u toho, to na co poukazuješ se u tebe vskutku vyskytuje hojně, mysli si o sobě i o něm co chceš, ale kdo ovlivní víc lidí. Ty? Nebo on?

Martin
2009-06-14 23:55:37
 
Neviem co je na nom hulvatske? To, ze si nedava servitku pred usta? To ako popisuje ake sme my ludia zveri?
Bud je tu niekto nechapavy, alebo pekne zaslepeny, alebo nepozeral jeho vystupenie poriadne...
Najviac sa mi paci ako ludia sa hraju na slusnych a vychovanych typu nepouzivaj sproste slova, jedz priborom, ale ked pride k vojnovemu konfliktu stavaju sa z nich krvilacne bestie..
Kde je vtedy slusnost? Prepac musim ti vyvrazit rodinu???????

aj ked jednu vec by som mu vytkol cely tento kvazi protest bol vysielany komercnou televiziou HBO, pripada mi to take zarabanie penazi na vlastnom proteste aj ked uz bol pred smrtou a mohlo mu byt jedno ci zarobi peniaze alebo nie...

Hvezdiicek
2009-06-13 11:07:33
 
George to vystihuje naprosto presne.

deny
2009-06-12 16:35:59
 
ale tak musim uznat zev nekterych vecech ma jednoznacne pravdu, akorat by to nemusel tak vulgarne podavat. Na druhou stranu kdyby to tak nepodal tak takovymy "problemy" nikoho nezaujme... kazdopadne prvni tri-ctyrminutove solo vystihuje dnesni (v usa) zvracenou dobu....

neon
2009-06-12 16:26:40
 
Ten chlápek je naprostý hulvát a ještě si dovoluje rozvádět takové dementní debaty. Stačí se na něj podívat a je hned jasné, že není žádný výplod inteligence.Chápu ty, kterým se jeho projev líbí protože jisté části lidí je to blízké. Jsou to většinou všechno lidé do 30,kteří oceňují když je v každé větě sprostý výraz.Každý vysoce vzdělaný člověk s elementární slušností na to musí mít svůj názor. Toto video je určené pro ty, co ničeho nedosáhli, ale zároveň jsou podle sebe nejchytřejší na světě.

BuBo
2009-06-08 14:05:17
 
preco nie je uvedeny link na pripadne stiahnutie??

pajik
2009-06-06 07:57:09
 
Velka slabota, slovni prujem, zadna hlouba, jen reflexe americana.

Piko
2009-06-04 23:36:27
 
Odporučil by som Adminovi na preklad "Its all Bullshit , and its bad for Ya" to je podla mna zatial najlepsie vystupenie tejto legendy na Google videu.myslím že je to tam celé a dá sa to aj stiahnut.
A inak dakujem za preklad a smejem sa nad tými obmedzencami s jednou hviezdičkou,ktorí sa zabudli zamysliet.

Enjoy
2009-06-04 21:18:52
 
Heh pozrite sa na hodnotenia vyskytuju sa tu bud vecsinov len 5 hviezdiciek alebo 1 podla mojho nazoru je to preto lebo ty co dali pet pochopyli o co Carlinovy slo oto aby sa ludstvo zobudilo a zdielaju jeho nazor. Ti co dali 1 su ludia podla mojho nazoru nedostatacno pripraveny na zmenu a neuvedomuju v akej sytuacii sa cele ludstvo nachadza namiesto toho aby sa snazili pochopyt oco Carlinovi islo oni radsej budu rozoberat ci bol vtipny a ci sa tomu ma clovek zasmiat alebo ne. Myslim si ze neni poctatne ako Carlin tieto myslienky vyjadril myslienky o preblomoch ludsta ale dolezezite je ze ich vyjadril.

cremac
2009-06-04 06:08:36
 
nejlepsi video jake jsem kdy videl! Tohle se bude tezko prekonavat.

8-P
2009-06-01 09:23:16
 
škoda že to nejde předabovat, protože Carlin je mistr jazyka a pokud neumíte anglicky, žádné titulky to nenahradí.

AbrahamKix
2009-05-31 12:01:01
 
ludia, prelozte niekto aj ine vystupenia od tohoto typka. je dobry a imponuje mi. bola by vecna skoda vidiet a nerozumiet. pls

kotak
2009-05-31 10:37:05
 
nic neumim, ale rad si zanadavam, vlastne docela casto, uz jsem v tom profik. postrehl jsem za svych nudnych sedmdesat let vsechny titulky v novinach a orientuju se v lidsky racionalite. pred deseti lety me vyhodili nad ranem z myho baru, tak jsem si rekl.. to je moje sance! zkusim to na podiu! mam plno divaku, funguje kdyz jim rikam jak jsou inteligentni. zamlada jsem chtel byt nackem, fascinovala me hitlerova vymluvnost, dokazu ocenit skvele vlastnosti americke populace. ach jo, i kdyby obcas vtipnej byl, jsem tak znechucenej tim co to je za oplzlyho typka, ze se nezasmeju. a jsem cech, ale to nikdy roli hrat nebude.

Jarda
2009-05-30 20:35:57
 
Takovýmu typu humoru rozumím. Někdy se mu usmívám, tak po desátý dvanáctce. Kdo se tomu může smát střízlivej, je vychlastanej čurák. Jako vy čeští zmrdi, co se tady nad tím rozplýváte.
A svoje repliky si, píčusové, napište do svých zasraných hlav těma hovnama, co v nich máte. :)

azrael
2009-05-29 18:30:26
 
Zdá se mi to, nebo je většina negativních komentářů od Slováků? Že by nějaký křesťánský problém? Tyto národy (příliš náboženství) mě na netu už štvou, nemají smysl pro humor. Jako člověk narozený na Slovensku říkám, že by si už Slováci mohli vytáhnout hlavu z prdele ( ze tmy na světlo ).

stribi
2009-05-29 14:59:59
 
Čo tak preložit aj ďalsie jeho veci napr. Religion is Bullshit má to len desat min. ale je to dosť zaujímavé. http://www.youtube.com/watch?v=RNy6ziOyxoA

Ankh
2009-05-29 14:04:44
 
Pořád o několik řádů kulturnější než "zábavné pořady" v TV a hlavně taky o několik řádů větší zábava :)
Taky bych neřekl, že jenom nadává, osobně jsem byl tlustej skoro celej život a naprosto s Carlinem souhlasím, obezita je nezdravá a tlusťoši jsou humus, a taky pro obezitu není z 99% případů jiná omluva, než prostě lenost. Se zbytkem je to jak by smet! Chlapíkovi to pálí! Kdybych byl tak vitální fyzicky i psychicky, jak byl Carlin ve svým věku, tak bych byl happy, a jestli žil jen z poloviny podle toho co říká, tak je to pro mě dostatečnej důkaz, že má recht.

Matej
2009-05-28 04:19:21
 
Garbage

Auc
2009-05-26 11:30:22
 
Robí si sradnu z utrpenia, snaží sa byť maximálne perverzný, nehovorí o problémoch nič nové, ponúka samovraždu ako riešenie, ale zrejme je na trhu v show-business-e nezaplnená diera pre ľudí čo to "žerú", tak prečo by to nerobil ;-)
Ak by som mal na neho reagovať v jeho štýle, tak je to hajzel ktorý predáva jednoduchú zábavu pre jednoduchých ľudí.

Peter K
2009-05-26 09:26:46
 
Prvý krát na tomto webe pridávam komentár: Videl som tu na tomto webe niekoľko zaujímavých filmov, ale toto ma teda poriadne prekvapilo. Pre takýto druh kultúry, alebo "umenia" ak chcete je výstižný pojem: DEBILIZÁCIA SPOLOČNOSTI. Podľa komentov vidieť že väčšina ľudí bude za takýmto "dielm" dokonca hľadať a vidieť hlbší zmysel. Keby aj v tomto a podobných vystúpeniach boli zaujímavé myšlienky a informácie, tak ja patrím do skupinky ľudí, čo ich užijú radšej v inej forme.

Vessago
2009-05-25 23:15:05
 
Carlin, stejně jako Hicks, byly komici. A tak je taky musíte brát, sice to, z čeho si dělali prdel byly celkem vážný témata, ale prostě oni si nehráli na proroky, byly to komici. Carlin je trochu víc komik podle starého stylu, kdy prostě dělá opičky a tak, Hicks to bral trochu víc "vážně", ale ať už to bylo jakkoli, pořád to byly hlavně KOMICI :)

Komár
2009-05-25 20:17:11
 
Ten chlápek je dost dobrej. Share him :)

blekeke
2009-05-25 18:58:21
 
to rozhodně není zlý člověk pouze má ve všem pravdu

Tamer
2009-05-25 17:39:46
 
Mno, nevim jak ostatnim, ale me prisel jako zestarla kopie Billa, stejne pohyby, intonace, mimika... Koukal jsem na nej a videl Hickse.
Treba se Bill u neho ucil nebo oba maji stejneho mistra.
Nebo hur, amici jinak (bez klaunady) nechapou kde se maji smat... A tak vsichni komici tam museji delat xichty ((

Sparks
2009-05-25 16:20:28
 
to Auc:
Ja si vôbec nemyslím, že Carlin bol (už nie je medzi nami) zlý človek.
Po pozretí Forresta Gumpa by si tiež tvrdil, že Tom Hanks je dementný? Možno, že takéto show sú trochu viac ako len o hraní role, ale stavím sa, že o Carlinovi a jeho životnej filozofii vlastne nič nevieš. Ale napriek tomu ho odsudzuješ. To je tá akože dobrota na rozdiel od Carlina?
Možno by si sa mal na jeho rečiach menej smiať a viac rozmýšľať.
Týmto nechcem rozpútať nejakú hádku, len podľa mňa sa mýliš pretože ho nepoznáš. Prejavil si len "hysterické xenofóbne výkriky".

Choronzon
2009-05-25 10:05:37
 
Já hodnotím 4*.
Začátek mi přišel trošičku mimo ale asi po dvaceti minutách se to hezky rozjíždí.

Projev je drsný, takže pokud nejste schopni hodnotit s nadhledem, bude lepší když se ani koukat nebudete.

Zásadně nesouhlasím s komentářem podemnou (by Auc). Pokud očekáváte že se s vámi svět bude mazlit, asi jste na špatné stránce. Tohle je mustwatch. Tak se proberte. Fakt je že kdo má 130 kilo tak je bud nemocný nebo idiot. To je bez diskuze. Velice podobně je to i u ostatních témat : sebevraždy, náboženství ...)

Dávám 4* kvůli slabšímu rozjezdu

Auc
2009-05-25 07:59:15
 
Je to zlý človek.
Pri všetkej svoje inteligencii je hlúpy a zlý.
Nesnaží sa využiť svoj intelekt na riešenie problému, na pomoc ľuďom, ale naopak, na ubližovanie.
Používa najhrubšie nadávky, aby poukázal na svoju úprimnosť a získal sympatie najmä mladých ľudí, a potom im vysvetlí že samovražda je cool.
Propaguje samovraždu ako niečo zábavné, ako niečo prirodzené, ako niečo čo je východiskom z núdze, a prednáša to mladým ľuďom, o ktorých sám hovorí že páchajú samovraždu najčastejšie.
Osočuje kresťanov, označuje ich za fanatikov. Týmto sa zrejme snaží získať si priazeň tých, čo kresťanov nemajú radi. Ak máme spoločného nepriateľa, tak sme kámoši, ne? A kámoši si vravia pravdu, takže verte tomu čo hovorím!
Ponižuje tlstých ľudí a hrubo ich uráža, ako nejaký zaostalý sopliak v detskej škôlke. Vôbec neberie ohľad na to že týmto ľuďom verejne ubližuje.
Uráža všetkých do takej miery, že musí uistiť svoje publikum, že nehovorí o nich, aby ho nevypískali. Tak to je už je sila!
Najlepšie by ho vysvetlil tento príklad: Môže byť film kvalitný a zároveň zlý? Áno iste. Zlý film môže mať veľa super trikov, skvelých hercov, a iné nadštandardné parametre, ale keď si ho pozriete, cítite sa zle, cítite sa ochudobnený, prázdneší a nešťastnejší. To preto že ten film je zlý a má ubližovať. Tento komik je ako kvalitný no zlý film. Veľmi inteligentný, veľmi výrečný, zasmejete sa na jeho rečiach, ale v skutočnosti vás ochudobní a ublíži vám.
Tak pozor.


Catcher
2009-05-22 23:31:02
 
Excelentní

petr
2009-05-22 17:33:23
 
zkus http://www.truveo.com/george-carlin-life-is-worth-losing/id/2923368453#

sloby
2009-05-22 17:08:09
 
mne to nejde prehrat:(

lmsopot166
2009-05-21 21:12:19
 
Je to jen drsná pravda přeložená do přisprostlého jazyka blbců,aby i oni konečně začali chápat,o co v tomto svetě jde!

serpico
2009-05-21 18:20:17
 
je to docela dobrý ale Bill Hicks je podle mě o kousek lepší...

lop
2009-05-21 13:52:44
 
jo jo samej blbec kolem, kdy uz konecne lidi dospejou a zacnou uvazovat aspon z desetiny jako on

skimam
2009-05-21 04:30:17
 
Ty vole tak to je vrahoun :-D Bill Hicks byl sice trochu kousavější a obsáhl víc témat ale tohle byla taky skvělá show.

boris
2009-05-21 03:31:39
 
fucking truth. len niekedy som nevedel, kedy sa mam smiat a kedy plakat.

dumble
2009-05-21 02:56:49
 
tak tomuhle chlapkovi vzdy 100% !


***neo***
2009-05-21 02:11:04
 
zajímavý