Autor: Michael Ruppert
Titulky: České, vlastní výroba Ke stažení
Délka: 1h 20m
Hodnocení: 73%

Collapse je víceméně monolog Michaela Rupperta, teoretika a myslitele, který má bezpochyby všech pět pohromadě a je jeden z těch lidí, u kterých člověk hned pozná, že ví víc než vy. Na druhou stranu je očividné, že velký náhled mu dal i určitý stupeň arogance a neochotu měnit své myšlenky.

Prvním tématem je ropný zlom (peak oil) kterému se dosud moc dokumentů nevěnovalo. Pokud ale po tomto výrazu začnete pátrat, naleznete množství informací které vám vyrazí dech. Pokud se bude těžba ropy vyvíjet podle modelu těžby jakékoli jiné suroviny, pak jsme právě přes zlom přešli, nebo nás čeká v nejbližších jednotkách let. V téhle oblasti mi přijde dokument velmi objevný a poučný.

Finanční problémy mi přijdou vysvětlené tak trochu "z vlaku". Pokud už člověk neví o čem Ruppert mluví, pak to rozhodně z dokumentu nepochopí. Stejně tak mi vadilo téma globálního oteplování, které se snažil za každou cenu protlačit do každé problematiky.

Ruppertova vidina kolapsu systému mě nejprve šokovala - ne ani tak svou existencí, protože většina lidí v mém okolí ví, že "takhle to dál nejde". Spíš mě potěšilo jeho kvalitní rozmyšlení situace a analýza toho, jak by se systém měl rozpadat.

Rozhodně MustWatch dokument, který stojí za to vidět

Bohužel není možné poskytovat hostovaná videa skrz mezinárodní traffic. Pokud jste z České Republiky, byla vaše IP adresa špatně vyhodnocena.
Za tuto situaci se omlouváme, využijte nepříklad možnosti stažení filmu přes torrent
Komentáře k filmu
Čtenář
2011-08-17 12:00:15
 
Díky za dokument,popravdě v mém případě nic nového,ale myslím,že je velmi užitečné přeposlat odkaz dalším v řadě \"opic\"...Roky se snažím vysvětlovat svým blízkým,že nic jiného,než lokální a značně omezená soběstačnost nám v dlouhodobém výhledu stejně nezbývá. Žít ekonomicky,ekologicky,možná až archaicky.Mít co nabídnout v rámci nezbytných dovedností. Bankovní poradce nepotřebujeme, farmáře a \"léčitele\" ano. A že důležitá je spolupráce v rámci skupiny atd. Těžko někomu vysvětlit, jak luxusně a neudržitelně dobře se má naše generace. Myslím,že si svůj soukromý \"Malevil\" musí budovat každý sám, etapa odmítnutí je stále zde. A tak pokud si mohu zvolit svou osobní cestu,jdu dál,místo semínek trousím informace,nikomu nic nenutím ani nevymlouvám a pokud nezvládnu ustát budoucí výzvy,stanu se filozofem a pokusím se přijmout v klidu věci příští. Závěr dokumentu chápu a i kdyby mi tu někdo tvrdil,že pán je pouze herec, myslím,že svou roli splnil dokonale,takže díky i jemu. Není příjemné si přiznat do očí bijící fakta, ale svobodu cítím i v možnosti přijímat informace.Alespoň zatím,dokud máme internet a elektřinu,tak si je užívejme smysluplně. :-)

Manoj
2011-08-15 20:56:23
 
Souhlas

zbyněk
2011-08-13 18:14:45
 
Pěkný dokument ale příjde mi divný, že člověk který vidí tuhle problematiku už pomalu 30let je dnes zadlužený až po uši.

Nobody
2012-02-16 09:11:51
Protoze z hlediska governmentu je treba takoveho lidi znicit, umlcet a podobne (zastreleni by bylo prilis okate)
nick.hpe
2011-07-29 01:17:33
 
Civilizace, které nejsou schopny poučit se z vlastní minulosti, si ji jsou nuceny zopakovat. A věřte, že minulost tohoto světa je velice, velice, krvavá…

vain
2011-07-12 18:06:32
 
Banky půjčují virtuální peníze, vydali jich již tolik, že kdyby si větší skupina lidí
chtěla vybrat své úspory, banky by neměli z čeho je vyplatit.

U nás prý banky v zátěžových testech obstály.

Facebook by byl ideální prostředek pro zorganizování skutečného zátěžového testu. Představte si skupinu, která by propagovala výběr veškeré hotovosti do určitého data. Určitě by se přidalo hodně lidí, kteří by to chtěli vyzkoušet. Další lidi by to sice nepodporovali, ale pro jistotu by své peníze také rychle vybrali.

Až takovou skupinu někdo založí, já se určitě přidám. Ne že bych chtěl vyvolávat umělý kolaps, ale urcyhlit ho se nezdráhám :-)




Knox
2011-05-07 13:44:12
 
Nějakej alternativní odkaz by nebyl?

Noone
2011-05-09 19:58:15
http://dokumentarni.tv/veda-a-technika/kolaps-collapse
saf
2011-04-19 08:15:36
 
http://www.mustwatch.cz/movies/Collapse.flv - NOT FOUND, nejde prehrat !!!

JPS
2011-03-14 01:02:36
 
Zasraný židi, ty cryogenický degeneráti hrabou, kradou, vražděj, kurvěj historii už 3000let všechno ze 600trilionů dolarů, patří rotshildovi a rockefelerovi.

Kam si to chtěj nasrat když stejně zdechnou za pár let. Prasata zkurvený, židofský, nenažraný.Fuck off bilderberg.

Židi=choroba světa a satanský zlo. Všechno zlo v dějinách má v pozadí tyhle nebo jiný židy

všechno je levý, napoleonský války, I.světová, II.světová hitler i holocaust, stalin sponzorovaný těmahle židozmrdana, pearl harbour, kennedy, vietnam,NATO,EU, NWO, všechny ty tsunami atd. za všim židáci.

Se poserem z toho jejich plánu apokalypsa, nebo v 2012 končíme až napadnou rusko.....

trák
2011-03-16 21:55:53
možná nemáš v hlavě vše v pořádku..
Michaela
2011-03-18 06:37:08
Jsi ubohá bytost...je mi tě líto
gaga
2011-05-20 03:25:09
zajímavý názor,,,ale je 21.století... máme všechno a to je ten problem.. člověk(možná,nebo asi), je výsledkem evoluce..produkt přírody!!Co si pamatuju, si dělá co chce. Vždy to má smysl!!!nalinkovali sme si to,tak že by jeden blil!a mužem si zato sami..
Z historie se musíme učit, ale taky poučit, nebo jen občas použít mozek!!
nick.hpe
2011-07-29 01:25:43
Přílišná oddanost ideálům končí tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek......
Lobogo
2011-08-12 12:46:42
Trefně řečeno, až na tu spekulativní poslední větu je všechno pravda, sice drsně a zabarveně napsáno, ale pravdivé! Nehledejte otázky typu kdo nejvíce dneska vydělává, ten velí! Ptejte se na kontruktéry tohoto systemu, ti totiž jsou naši Vládci. Bohužel vše ukazuje na extremisty mezi židy a to Sionisty.
Tito totiž až nápadně bohatnou při každé katastrofě či válce, mají své zájmy po celou dobu moderních dějin (posledních 250 let) a dnešní situace je přesně tam, kde nás chtěli celou dobu mít - celá planeta je totálně zadlužená a komu?
Jen bych doplnil kolegu, Rotschildi stojí za systemem centrálních bank, tisknou si dolar ve sve tiskárně (FED - 62% vlastní Rotschilds and sons Berlin and London nejsem si jist jestli je název přesný)
Dále vlastní městské státy London City, Washington DC a jsou papežem jmenovaní správci majetku Vatikánu,
Také jsou členové témeř každé důležité královské a mocenské rodiny, takže jsou Vládci i krví.
Jejich záměrem byl světový průmyslový monopol a ten byl naplněn již dávno (vznikem Rockefellerovy Standart Oil - z něj vyšly dneska největší korporace na Zemi)
Rotschildi si také zajistili Izrael a šikovnou a zmanipulovanou privatizací si ji celou koupili (odhad až 90%) odkaz Belfourská deklarace (tou si také zajistili nedotknutelnost židů i v budoucnosti)
Je toho víc, daleko víc, jenže bohužel pro jednotlivce je velmi těžké si představit, že svět možná je jiný než z televizní obrazovky či novin...pro vás malá rada - jukněte do historie a pak si zkuste přečíst noviny z té doby - jaksi se to neslučuje.


"Jen totálně zotročený člověk se mylně domnívá, že je svobodný"
Dopamin
2011-02-27 00:09:54
 
Už je nas 9 miliard takže ropa sa nemiňa linearne ale exponencialne tak ako vďaka rope sa populacia sveta zvišuje rovnako netreba na to veľku logiku všetko ma svoj začiatok aj koniec tak ako aj ropa.Pokial si niekto mysli že ropy je ešte dosť tak je idiot keď tomu veri.prečo?Mozog funguje na principe strachu.Strach ho nuti rozmyšlať a čim večši strach ma tym viac premyšla aby danu realitu sa pokusil zmeniť na svoj obraz.Strach je stimul našeho mozgu od nepameti vďaku tomu sme na takej urovni akej sme a to že sa rodia hyperaktivne deti je len vysledok evolucie.čo stoho vyplíva?Keď vas vlady chcu uistiť že všetko je vporiadku a nepanikarte tak len uspokojuju vaš mozog falošnou iluziou a každemu idiotovi sa to pači.

Mates
2011-03-04 18:22:31
9? A to jsis vycucnul z prstu?:-D
.
2011-02-26 23:02:59
 
2Radek: googli dalej a zistis, ze nepoblikuje a neplati hypoteku, koli dlhotrvajucim osobnym utokom nanho (rozbite PC v kancelarii, vyhlasovanie za blazna od 80tych rokov, strach o zivot a pod. ), z coho sa mu zhorsilo zdravie + fajci jednu od druhej(vid dokument)...

googli este viac a zistis, ze momentalne sa prestahoval na vychodne pobrezie, kde mu priatelia z komunity pomahaju so zlepsenim zdravotneho stavu...

a teraz sa skus zamysliet a predstavit si seba v jeho kozi, ako by si vyzeral po 30rokoch cinnosti, ktorej sa venuje... zo zaveru vyplyva, ze zacina rezignovat na presviedcanie ludi, preto asi ta zapsklost...

Otravez
2011-03-05 04:53:47
Tu je jeden novejsi projekt Michaela Rupperta "Prophets of Doom"

je to i na Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=8gi53kq4vzY
Radek
2011-02-09 10:21:59
 
Asi 50 minut jsem chytal dost velkou depku z toho, kam to asi speje vsechno ... ale jako ve vsem, i tady se da najit dost nepresnosti - nebo nevim, jak to pospat - mozna spis veci, ktere se mi zdaji divne a nesouhlasim s nimi - treba popis situace na Kube po rozpadu SSSR - ma jeste nekdo jiny pocit, ze Kuba vzkvetala / vzkveta? A stejne tak i uplny zaver, kde je vykresleno to, jak to ma Michael Ruppert v soucasne dobe (ze uz nepublikuje, ma zavazne problemy se splacenim hypoteky atd.), mi trosku kazi dojem z jinak velice zajimavych pohledu na dnesni situaci na Zemi - skoda, zaver mi to proste posadil spis do roviny vypovedi ublizeneho a zapskleho cloveka ... ktery rezignoval - nebo jak sam rika v dokumentu - zaprodal se.

Libor
2011-08-01 09:10:17
čau Radku,předevšim by jsem chtěl říct že jsem rád jak moc lidí se už zajímá o tuhle zásadní problematiku lidstva.Co se týče tý Kuby,tak jsi nejspíš špatně pochopil myšlenku..možná svou neinformovaností ,možná prostě tím že jsi ještě dostatečně nepochopil problém který se na nás řítí..Jen pro tvou představu ,Kubu zde zminuje jeko dobrý příklad toho ,že pokud se správně začně hospodařit s půdou kde se toho dá mnohé vypěstovat, stát jako takový i přesto že nemá kapitál a v zemi je chudoba dovede velice soběstačně vyžít s tím co má k dispozici..Nešlo tady o to že by se díky tomu na kubě začala zvedat ekonomika ..Zjednodušeně : jde o to že lidi maj co do huby.K otázce že dotyčný má problémy hradit nájem svěčí jen fakt že to s nějakým hromaděním peněz opravdu nepřehání ,jelikož asi cítí že hodnota peněz bude brzy tutam.
Gogo
2011-02-08 18:05:34
 
Nebuďte tací optimisti. Pan Ruppert má životní zkušenosti a jeho náhled je pravdivý. Cituje bibli a ví, o čem to je. Změňme se, naučme se znova šetřit a obhospodařovat zemi-půdu a pěstovat potraviny, bude nám líp a přežijeme. Buďme ta rozumná pracovitá třetina lidí na Titanicu, ano? Zdravím všechny pozitivní lidi. Ora et labora.

Teen Spirit
2011-02-06 00:55:02
 
Hmm,já kdybych vlastnil nějaké to ropné pole určite bych lidi včas informoval že brzy bude klesat těžba,protože to z tý díry teče nejak pomalu,nech nekupujou moje akcie...:)

Ropy je tolik,že není potřeba jí těžit hluboko pod hladinou moře.Je to jenom otázka peněz.Benzín za 500 kč litr a zásoby vydržej ješte dalších 300 let.

shulman
2011-02-06 14:04:44
jo jasne kamo, ale jesi si daval pozor pri tomhle dokumentu tak vis ,ze v zavislosti na tomto bude rohlik stat pri nejlepsim stovku. tet mi rekni jak dlouho myslis ze vydrzi zasoba zivejch lidi(vcetne tebe, tvych pribuznych a pratel)?
pravolitel
2011-03-07 22:58:50
dosažitelné ropy už je velmi málo,ale pod hlubšími moři je jí dost.Potřebovali vytvořit

dostatečné množžství dioxidu uhlíku,aby jí mohli vytlačit,jenže k jeho produkci je třeba

mít zmutované mikroorganismy,které ve svém metabolismu jej vytváří.Jenže jsou velice

infekční a budou nezadržitelně zamořovat oceány několika nemocemi(cholera,mor,salmonela,

která přechází do typu zimnice,plicní infekce,E-koli...).Ropy bude tedy dost,z milionářů

budou miliardáři,ale rybáři zahynou bez obvyklé práce.Na Haiti již cholera je z plodů

moře,a ne po půl roce ze znečištěné vody po zemětřesení!
Blanka Berta
2011-02-01 23:51:53
 
TAKY HLEDÁM STO OPIC!!!

...spoustě věcí,o kterejch mluví ten člověk,nerozumím, neznám a ani nechci strávit svůj čas a život tím, že se všechna fakta budu snažit ověřit...a ani nemám

chuť hledat na něm nějaký nedostatky a chyby...no a? třeba se v něčem týpek mýlí...(každej se v něčem mýlíme a budeme se mýlit neustále…) a taky mě už neba tahle všeobecně uznávaná a totálně podělaná póza bejt proti komukoli, furt a furt a priori proti, kam se podělo ksakru PRO???)

ale v čem se nemýlí a nemýlím se ani já, protože to jen prostě cejtím a to bez čísel a faktickejch údajů , že změna je nutná...a hlavně změna našeho myšlení...já doufám a pevně věřím ve změnu světovýho lidskýho vědomí...a vlastně to není ani změna k něčemu cizímu a novýmu...k něčemu, z čeho bysme měli mít nahnáno, je to jen změna naší vnitřní základní volby a my si nejen , že můžeme vybrat dobře (a vždycky jsme mohli jako lidstvo : "MY JSME TI LIDÉ, NA KTERÉ JSME ČEKALI", to už tvrdili májové), my už si prostě a jasně vybrat dobře musíme...než tuhle planetu a hlavně sebe úplně zničíme…že se vše mění, je naše a má bejt naše jediná jistota, tak to prostě matička příroda zařídila, a díky bohu za tuto jistotu…co to ksakru je?-tahle celá blbina naší existence založená na strachu, studu, soudech, předsudcích, ješitnýho ega a neuvěřitelnejch mezilidskejch manipulačních komunikacích…ve světě ,kde je existence každého jedince založená na peněžní hře pyramida…ten kurva strach a připosranost, co jsou nám vštipovány jako dětem a my to pak snad z pomsty předáváme těm svejm děckám , jako otěže k dalším poloprožívanejm položivotům s polovztahama a polosebeuvědomováním si…nežijeme tak , jak chceme…a nežijeme tak NIKDO…žádný ONI neexistujou…JEN MY DĚLÁME ZE SVĚTA TO, ČÍM JE. MY SAMI JSME TOU SKUTEČNOSTÍ …. Nebo konkrétnějš pro vyhraněný nátury: TY DĚLÁŠ ZE SVĚTA TO, ČÍM JE. SKUTEČNOST JSI TY SÁM/A…i ti nejvyšší jsou stejně připosraní jako my…nezapomeňme, že síla sebeklamu je obrovská…přestaňme si nalhávat…

od samého počátku své existence si lidé dopřávají málo radosti a to je moje milé sestry a moji milí bratři náš prvotní a největší hřích…chce se mi věřit jedině v boha, co umí tančit…

petr dvořák níže píše. „Taky si myslím, že za 30 let dospět k tomu, že když odstraníme peníze, tak budeme všichni svobodní a vše zlo pomine, je nesmysl. Peníze v lidech vybudovali touhu po MOCI, kterou v sobě má každý tvor odjakživa, která se ale projevuje odlišně. A taková vlastnost přežije i bez peněz. A ta je právě zárodkem sporů a ničení lidských společenství“

…ta celá věc s tou predestinovanou touhou po moci …to je podle mě jen další předsudek…když se každý, každý z nás bude mít možnost cítit na tomto světě bezpečně, když si jen každý z nás bude připadat, že ho ostatní opravdu vnímají a přijímají takovýho, jakým je, vykašle se na nějakou moc nad někým…nebude ji ani předpokládat…nebude se ji bát…a ta podivnost moc prostě a jasně vyhyne…když si každý z nás dovolí být tím, kým chce doopravdy být…když budou děti od malička uvítány do světa otevřených, vřelých , laskavých a třeba i mýlících se lidí, bez ochočení budou moci být takovými lidmi, jakými být chtějí, pokud k tomu mají podmínky a nejsou vmanipulováni do řetězce strachů, budou připraveni (bohužel oproti nám) na lidský svět , kterej je dobrej a ne špatnej…

Změnit se musí každý sám, jen když uvěří ve svý vlastní dobro, uvěří v dobro světa…a zákon vobyčejný přitažlivosti na něj natahá stejně smýšlející…ale je naprosto důležitý bejt vnímavej a otevřenej, nehřešit slovem, nemanipulovat , nestavět se do rolí, nelhat, dělat vše, jak nejlíp jde, učit se každým dnem, nebát se lidí ani jejich strachů, soudů, předsudků a ostatních blbin, sdílet s lidmi radosti, tvořit…

..pak se rozhlídneš a zjistíš, že my už jsme v ráji…že dokážeš přísahat na to, že na světě jsou božské věci krásnější, než dokážou vypovědět slova…a životem se ti rozprostře LÁSKA…a asi se jako by bezděčně usměješ…

A teď nemyslím tu béčkovou frašku laciný lásky, které se všichni vysmíváme, ale každej ji chceme, a kterou se snažíme nacpat do jednoho (převážně jednoho) člověka jak do krabičky, manipulujeme s ní a dusíme ji, jako by snad láska k partnerovi či partnerce byla ta jediná supermeta její životní dráhy…

Mluvím o lásce, co cejtím, co mě obklopuje furt, když ji to dovolím…mluvím o božských věcech , o týhle úchvatný zemi a těch úžasnejch barevnejch tvořících lidech, co jsou všude kolem mě…

…hledám sto opic…znám jen desítku fakt těch skoro nebojácnejch…měli bysme si všichni umejt kokosy…

anybody
2011-02-03 00:54:09
Ahoj. Napiš sem email (nejspíš si vytvoř nový, nepiš stávající, nějaký osobní-lidi jsou jen lidi a mohlo by to mít odezvu) a já ti pak napíši. Máme více než podobný pohled na situaci a i situaci ohledně světa a lásky(asi tuším jak to jinak myslím), tedy by mne další tvoje poznatky upřímně zaujaly. A na to email myslím stačí.

Děkuji a zatím ahoj.
Blanka Berta
2011-02-03 01:53:00
bk76@seznam.cz
kaito
2011-01-27 09:47:59
 
Ku velmi pestrej plejade nazorov sa pokusim pridat dalsi. A sice podla istej skupiny ludi ropa nie je fosilnym palivom. Je anorganickeho povodu a jej zdroje su prakticky nevycerpatelne, stale sa tvori v nam zatial nie bezne dostupnych hlbkach pod povrchom planety. Zaujemcov o studium odkazujem na clanok pedagoga ChTF STU a zamestnanca Sl. Akademie Vied v magazine Quark 1/2011, alebo tiez i napriklad tu: http://www.rense.com/general75/zoil.htm . Tym nijako netvrdim, ze sucasne vyuzivanie ropy schvalujem z ekologickeho hladiska apod.

Hudec
2011-02-02 21:50:21
ano, ropa se stale obnovuje. kazdy vi, ze vznika rozkladem organicke hmoty za nepristupu vzduchu ale kolik brarelu ropy denne tak vnikne?! podle me tak akorat tolik aby jsi to dokazal vycucnut ze zeme slamkou :D a my jich denne spotrebujem kur*vsky hodne!! :)ty ZASOBY ropy co dneska mame vznikaly nekolik mil roku a my je vycucnem za par desetileti a to je ten problem .) a stejne se vsadim, ze ta vedecka prace byla financovana nejakou ropnou spolecnosti :P
Hudec
2011-02-02 22:45:05
ano, ropa se stale obnovuje. kazdy vi, ze vznika rozkladem organicke hmoty za nepristupu vzduchu ale kolik brarelu ropy denne tak vnikne?! podle me tak akorat tolik aby jsi to dokazal vycucnut ze zeme slamkou :D a my jich denne spotrebujem kur*vsky hodne!! :)ty ZASOBY ropy co dneska mame vznikaly nekolik mil roku a my je vycucnem za par desetileti a to je ten problem .) a stejne se vsadim, ze ta vedecka prace byla financovana nejakou ropnou spolecnosti :P
Petr
2011-01-27 00:19:31
 
Velmi zajímavé myšlenky. Jen nevěřím tomu že s tím jak nám dojde ropa skončí i naše civilizace. Existuje mnoho materiálů a způsobu jak ji nahradit. Energii můžeme vyrobit za pomoci termojaderné fůze a hydrotermálních elektráren a plasty a léky se dají sintetizovat s konopí...

stoprvni
2011-01-30 18:01:00
:-D
.
2011-02-26 23:08:59
za pomoci termojaderne fuze? :)

Ok...*blik* REALITY CHECK RESTART *blik*

skus to este raz po sebe precitat, pls :D
Lubo
2011-01-19 05:03:18
 
film není špatný, ten chlap je ale velký materialista a pomíjí úplně to, že i vlády USA a EVropy stojí na věcech mezi nebem a zemí, opírají se o utajované mimozemské civilizace a tedy není pravda, že bez ropy bude nutně nedostatek. Jiná věc ve filmu je daleko zajímavější, info o zrnech na jedno použití. To je totiž GMO které nám nutí EU a naši soudruzi zemědělci si nevidí v tomto ani na špičku nosu. A to, že bychom se měli vrátit k lokálním zdrojům a vzpomenout na zapomenuté je také pravda. Návrat zpět k sobě, kdy, proti vyjádření ve filmu, každý jsme bůh a jsme schopni se starat o sebe, milovat sebe sama a odtud pak vnímat ty ostatní. Nevím, jestli je to všem jasné, ale ti co znají třeba Plejáďany a Barbaru Marciniak, chápou o čem píši.

Mějte se všichni moc krásně.

Petr Dvořák
2011-01-15 17:35:41
 
Ten člověk mluví o závažných věcech, které se skutečně dějí, ale něco mi na něm nesedí. Má v sobě takovou vnitřní negativní energii. Možná je to jen skvělý řečník.

Taky si myslím, že za 30 let dospět k tomu, že když odstraníme peníze, tak budeme všichni svobodní a vše zlo pomine, je nesmysl. Peníze v lidech vybudovali touhu po MOCI, kterou v sobě má každý tvor odjakživa, která se ale projevuje odlišně. A taková vlastnost přežije i bez peněz. A ta je právě zárodkem sporů a ničení lidských společenství.

Nasnadě je snad vytvořit úplně jiný způsob myšlení. Zaměřit se na někoho, kdo může žít jinde v kosmu a na základě té myšlenky společně žít, vycházet spolu, budovat, prozkoumávat vesmír. Protože to, co můžeme nového poznat, objevit, je právě jen TAM nad námi, pod námi, všude kolem nás!

káčko
2011-01-13 22:21:07
 
líbila se mi ta pasáž o třech skupinách na Titanicu. Tomuhle rozdělení asi tak zhruba odpovídají typy komentářů níže (a možná i budoucí výše) = bez šance domluvit se napříč skupinami... Jo, a taky podle toho, v kterém stádiu zármutku (gief) se kdo právě nachází - denial, anger, bargaining, depression, acceptance...

zbynal
2011-01-13 21:28:40
 
,...ahoj velice dobré číst názory pod filmem, který hovoří za vše co ten člověk v sobě má a cítí to dát ven. A tím že existuje internet se dokáže podělit o své zkušenosti a inspirovat každého po svém. Každý by měl vědět, že on sám je inspirací pro svůj okruh přátel, a nikdo neví jak je ten okruh velký,.... je vlastně nekonečný,... Sám moc na odkazy neklikám, ale pokud by měl někdo zájem o velice inspirativní francouzký film z roku 1997 je tady na tom odkazu ke stažení

http://www.uloz.to/6318474/zelena-nadhera-the-green-beautiful-la-belle-verte-avi

titulky jsou zde

http://www.uloz.to/5274031/zelena-nadhera-the-green-beautiful-la-belle-verte-srt

Oldis
2010-12-18 20:18:37
 
Cast dokumentu v krete se hovori o penezich me privadi na myslenku ze mnozstvi penez v obehu by melo byt vazano na pocet osob obehu se ucastnicich. Jinak bych k dokumentu celkem nic nemel, vesmes je to jeden z mnoha pohledu na system, jez muzeme zastavat a ktery s fakty ktere jsu k dispozici neni v rozporu.

Ušák
2010-12-17 00:23:26
 
http://mika.blog.idnes.cz/c/121043/Obamuv-car-infiltrujme-konspiracni-teoretiky.html

Johndere
2010-12-12 19:40:04
 
Film jsem sice neviděl, ale už jen komentář k němu mě docela odradil. Každopádně k tématu ropnýho zlomu bych přihodil tenhle článek -

http://kucik.blog.idnes.cz/c/159614/Kdy-dojde-ropa-Nikdy.html

takže už jen proto se stavím k dokumentu skepticky.

Czab
2010-12-14 23:54:54
ten blog co jsi postnul mi přijde jako druhý extrém v opozici tohoto dokumentu.

mohli jsme viděl předpověď s fatálními důsledky, na druhé straně jsi nám poskytl názor zcela opačný a to, že konec neexistuje, a nebo je přinejmenším hodně vzdálený.

oba názory mi přijdou přitažený za vlasy, pochybuji, že zásoby ropy jsou na "pár let,"

ale rozhodně je blbost co se píše v tom blogu, pamatuji si ze semináře, že jsme se touto otázkou zabývali, a uváděli jsme si, že zásoby uhlí jsou na 200-500 let při současné spotřebě, a ne na tisíce let.

respektive, určitě celkově existuje zásoba na tisíce let, ale bude se muset objevit sakra génius, který najde způsob efektivní těžby. Jak řekl Michaela Rupperta, musíme počítat kolik energie nás stojí to získat, zpracovat, přepravit a kolik energie nám to vrátí. pokud nejsme v plusu tak je to plýtvání energií
Lobogo
2011-01-02 17:11:31
Jaký musí mít člověk mozek, aby si udělal názor na věc co nikdy neviděl ale jen tuší? středověk...
Hudec
2011-02-02 22:04:20
no jo, ale neco ti uniklo. v celem dokumentu nepadlo ani slovo o tom, ze ropa dojde :D rikal(cca): dojde jidlo, dochazi pitna voda, dochazi urodna puda ale o rope rekl jen to, ze bude cim dal tim drazsi tu ropu ziskat. ze, kamiony vic te ropy spali v motorech pri preprave nez z toho vrtu vubec ziskaji. lidi vy ten problem vzdy hledate jinde nez mate..
Anagamin
2010-12-09 20:15:21
 
pro-establishment freak..

tento clovek neni duveryhodny, protoze predstavuje problematiku jak mocni tohoto sveta chteji abychom ji vnimali. svet se nezhrouti bez ropy, jenom elita prijde o sve prostredky jak uplatnovat svou tyranskou idiokracii. jisteze to bude vyzadovat - pokud nedojde k necemu horsimu mezitim.. - uplne preorientovani hodnot a zcela novou infrastrukturu. zrejme dojde k zruseni menoveho systemu, mnoho lidi na to spatne doplati, ale navrat k prirozenemu zpusobu zivota bude v konecnem sledu udalosti nevyhnutelny.

Karel11
2010-12-10 11:07:31
Keci, prave, ze to rika na plnou hubu, je kolaps a mocni se pripravuji na preziti a udrzeni moci i kdyz vi, o padu civilizace jak ji zname. Neco jako rusko 1991 a jeho transformace trvajici 20 let nez se znovu zacalo vzmahat. A diky tomu co on rikal o kube, rusove meli svoje dace, ktere jim pomohli prezit a udrzeli jednotu. A toto ve vetsim ceka USA bo tam neni jeden narod ale smesice.

osobne si myslim, ze CR zachova svoje male druzstva, sice jenom na urovni konce 40 let a zacatku 50, kdy byla minimalni mechanizace, ale muzem prezit jako stat coz USA ci kanada nema.
Ponik
2010-12-12 17:34:37
malujes buducnost ze sa vratime k starym casom ale asi opak bude pravdou. v historii sa technologie casom len a len zlepsovali a vacsinou v case ked to bolo kriticke. som racionalista takze sa ma netykaju esotericke haluziny ako volna energia a podobne, verim ze energia sa da ziskat len v ramci fyzikalnych zakonov. poslednych 200 rokov vyvoja na celej tejto planete je vdaka fosilnym palivam, vsetko sme tomu prisposobili. a tak ako su teraz fosilne paliva bude o par rokov ina technologia na rovnakom principe. to znamena ze zacneme tazit nieco ine a VYKONNEJSIE zase pokym sa to neminie. a stale dokola bude prebiehat skoro rovnaky cyklus. je jedno ci budeme tazit dake latky z Mesiaca alebo cojaviem to co pohana vesmirne lode v star treku. vesmir sa rozpina tak vsetko ide do predu iba do buducnosti minulost sa neopakuje! zhrniem : pride kriticka doba mozno hlad mozno kadeco dame hlavy dokopy a najdeme latku a sposob ako ju premenit na energiu. zaroven sa spolocensko/technologicky posunieme znovu o cosi dopredu
Ponik
2010-12-12 17:35:34
malujes buducnost ze sa vratime k starym casom ale asi opak bude pravdou. v historii sa technologie casom len a len zlepsovali a vacsinou v case ked to bolo kriticke. som racionalista takze sa ma netykaju esotericke haluziny ako volna energia a podobne, verim ze energia sa da ziskat len v ramci fyzikalnych zakonov. poslednych 200 rokov vyvoja na celej tejto planete je vdaka fosilnym palivam, vsetko sme tomu prisposobili. a tak ako su teraz fosilne paliva bude o par rokov ina technologia na rovnakom principe. to znamena ze zacneme tazit nieco ine a VYKONNEJSIE zase pokym sa to neminie. a stale dokola bude prebiehat skoro rovnaky cyklus. je jedno ci budeme tazit dake latky z Mesiaca alebo cojaviem to co pohana vesmirne lode v star treku. vesmir sa rozpina tak vsetko ide do predu iba do buducnosti minulost sa neopakuje! zhrniem : pride kriticka doba mozno hlad mozno kadeco dame hlavy dokopy a najdeme latku a sposob ako ju premenit na energiu. zaroven sa spolocensko/technologicky posunieme znovu o cosi dopredu
Ponik
2010-12-12 17:35:44
malujes buducnost ze sa vratime k starym casom ale asi opak bude pravdou. v historii sa technologie casom len a len zlepsovali a vacsinou v case ked to bolo kriticke. som racionalista takze sa ma netykaju esotericke haluziny ako volna energia a podobne, verim ze energia sa da ziskat len v ramci fyzikalnych zakonov. poslednych 200 rokov vyvoja na celej tejto planete je vdaka fosilnym palivam, vsetko sme tomu prisposobili. a tak ako su teraz fosilne paliva bude o par rokov ina technologia na rovnakom principe. to znamena ze zacneme tazit nieco ine a VYKONNEJSIE zase pokym sa to neminie. a stale dokola bude prebiehat skoro rovnaky cyklus. je jedno ci budeme tazit dake latky z Mesiaca alebo cojaviem to co pohana vesmirne lode v star treku. vesmir sa rozpina tak vsetko ide do predu iba do buducnosti minulost sa neopakuje! zhrniem : pride kriticka doba mozno hlad mozno kadeco dame hlavy dokopy a najdeme latku a sposob ako ju premenit na energiu. zaroven sa spolocensko/technologicky posunieme znovu o cosi dopredu
konik
2010-12-14 20:05:12
Poniku, není pravda, že se v čase vždy všechno jen zdokonalovalo. Zanikly celé vyspělé civilizace, doklady o jejich existenci dodnes stojí v leckteré poušti.
Ponik
2010-12-23 21:33:40
zanikli lenze vacsinou ich niekto dobyl (Rimska risa) alebo sa rozpadli z vycerpanosti a neustalych najazdov plienitelov (Egypt). No stale to boli cudzie vplyvy cudzia agresia , teraz je to tochu ine pretoze cela planeta sa chce prisposobit, neohrozuje nas (sposob zivota) nikto. Preto je to problem jedine energetickeho razu. Samozrejme boli v historii pripady ze sa rozpadli spolocenstva z dovodov nedostatku napr ako indiani v juznej amerike co zazili hladomor v 13 storoci lebo ich technologia terás na ktorych vysoko v horach pestovali zlyhala. Lenze sme sa dostali do stavu ze vsetci alebo nikto. Ked sa nahodou nieco nepodari ze buduce plany sa pokazia , nieco nevyjde, technologia nebude dostatocna tak kazda vyspela krajina s destruktivnou mocou bude chciet prezit na ukor ostatnych a zahynieme vsetci ALEBO sa spojime a to riesenie sa najde.
Ponik
2010-12-23 21:37:45
A este by som dodal ze zdokonalovanie nie je vzdy skomplikovanie ale prave zjednodusenie techniky aby velmi lahko skonstruovatelna technika plnila rovnaku funkciu samozrejme aj vykonovo oproti inej technike ktora vie to iste lenze je ovela zlozitejsia ci uz na vyrobu alebo z pohladu narocnosti na pouzivanie
Eulos
2010-12-08 11:25:15
 
Zaujímavý dokument. Čítal som ostane komentáry, tak prídavam svoj názor, že zruš peniaze a zmeň system. Zmeň system? Ako vyriešiť? My máme výborne tvorivé a spolupracovanie, vymyslíme nový system aby mohli fungovať bez peniaze a experimentovať. Žial, že dneska žijeme v temnom dobe a prečo veľa veľa stránky len kecať problémy a nič nekonať... Najprv konať, potom kecať toľko chcete. Čím skôr vyriešiť problém.

Candyman87
2010-12-07 13:40:25
 
Michaela Rupperta bych rozhodně nepovažoval za arogantního člověka, spíše je to typ člověka, který toho dost viděl a zažil. Pokud mluví o něčem, jako čisté pravdě, opírá se o svoje životní skutečnosti a proti takovým žádně výhrady nemám. Dokument je ale více filosofií než dokumentem. Nabádá nás premýšlet...díky

hmm...
2010-12-05 17:57:08
 
V ekonomii je jisté schéma, nazývá se Path demand, a znamená že pokud se něco příliš zaběhne nejde s toho ven jen tak, ropa je největší případ Path demand vůbec a i kdyby neměl pravdu a my měli dost ropy stejně jednou dojde, protože když někdo bere více než toho přirůstá, tak to dojít musí.

Spoléhat na to že se najde něco čím to nahradit je blbost, ropa je abnormalita, kterou lidstvo náhodou objevilo. Spoléhání na objevení další abnormality je podle mého sázka na příliš nízkou kartu...

Budeme se muset naučit žít z obnovitelných zdrojů, jenže žádný obnovitelný zdroj nejde získat tak snadno jako zdroje neobnovitelné-> takže když přesedláme, naše životní úroveň a tím pádem i populace klesne.. A díky výše zmíněnému principu změnu budou doprovázet komplikace.

-> Má, minimálně v obecném pojetí, pravdu....

Lukas Krupa
2010-12-09 15:40:51
Ja bych to upresnil... neni to tak ze vse co je hodne zabehnute je tezko zmenitelne, spise to co je pohodlne a snadne. Sami dobre vime, ze kdyz prijde neco lepsiho co zveda zivotni uroven a zivot ulehcuje, tak se stareho zbavujeme prekvapive snadno a bleskove... naopak pokud si zvykneme na vysoky plat, tak toho se pak zuby nehty drzime... viz. priklad Recka, ktere se prave kvuli vysokym verejnym vydajum dostalo na buben...

Tohle tema je ale samozrejme na dlouhe hodiny... :-)
Steve
2010-12-03 19:15:07
 
Nezmysel, energie máme zatiaľ dosť akurát USA sa ekonomicky vyšťavila, spotrebúvala najviac svetového bohatstva a platila hlavne ropou, a tak nebola schopna uplatiť to čo spotrebúvala, tak pre toho pána nastal ropný zlom... Nooo, budú sa musieť uskromniť a európa tiež pokiaľ nenájde iného odberateľa, ináč nebude mať komu čo dodávať ale ropy je v podstate dosť na to aby sme normálne fungovali.. USA sa bude musieť uskromniť alebo vrátiť k výrobe vecí ktoré presunula do číny, nemôžu všetko platiť ropou sú tu aj iní dodávatelia ropy trebárs rusko.

AnonymX
2010-12-04 11:00:05
Ruppert mluvil pravdu, více jak ze 70% všeho zboží, co po Zemi koluje, a z velké části nahradilo staré tradiční materiály, je vyrobeno z ropy !!! Takže ta krize ropného zlomu se skutečně týká CELÉHO světa !!! Zkuste si na rok odepřít jezdit autem, autobusem, nevolat mobilem, nechatovat na netu, nedívat se na televizi, neposlouchat rádio, nepouštět si CDčka amnoho a mnoho dalších "výdobytků" průmyslové, tedy naší, civilizace. Garantuji vám, že by se 99,9% lidí hrůzou pos.ra.lo, kdyby to všechno přestali mít !!!
ASTENNU
2010-12-04 14:46:38
O ropné krizi skvěle pojednává mezinárodně uznávaný český odborník Václav Cílek v jeho knize NEJISTÝ PLAMEN - PRŮVODCE ROPNÝM SVĚTEM - http://dokoran.cz/index.php?&p=book.php&id=392 Ukázka z knihy z kapitoly ROPA, ENERGIE A BUDOUCNOST SVĚTA zde: http://dokoran.cz/ukazky/1221812801.pdf
Prokop
2010-12-05 13:47:34
Zkuste si na rok odepřít jezdit autem, autobusem, nevolat mobilem, nechatovat na netu, nedívat se na televizi, neposlouchat rádio, nepouštět si CDčka amnoho a mnoho dalších "výdobytků" průmyslové, tedy naší, civilizace. Garantuji vám, že by se 99,9% lidí hrůzou pos.ra.lo, kdyby to všechno přestali mít !!!

súhlasím, a myslím si že aj jeden mesiac bez tých sračiek by priviedol večšinu do blázinca
ASTENNU
2010-12-05 23:28:50
Prokop, 99,9% je moc! Obecně se má za to, že je tak 12% obyvatel, kteří dovedou žít jinak a uvědoměle, pokud se více zvýší možnosti obecné nabídky nemasových věcí a dají se do mainstreamu, zvedne se to až k 20% - 25%. Já třeba autem nejezdím vůbec a znám dost dalších lidí, co také ne, sic řidičák mám. Televizi doma nemáme a znám spoustu lidí, kteří TV nemají také a docela to roste. Chatovat na internetu vesměs mezi davy méněcenných lidí mi připadne být debilní, nepřínosné a krajně infantilní, nehledě na absolutní ztrátu času. To, že píšu komentář sem pod tento film neberu jako chat či něco, co by bylo mou obsesí. Autobusem jedu tak max. třikrát za rok, jezdím výhradně vlakem, na kole, lodi a pěšky zejména. Rádio neposlouchám, jsou tam stejné kraviny jako v masové TV, leda rádio kulturního směru a obvykle na internetu. CD je má slabost, hudbu mohu, Colu a Chipsy nepiji a nejím atd. Budeš se divit, těchto lidí přibývá, a věřím či doufám, že bude víc, jestli to postačí na obrat k rozumu je otázka, ale je třeba se snažit a začít od sebe! Souhlasím s tím, že opravdu je prokázáno i experimentálními testy, že mnoho lidí z masy by se skutečně psychicky zhroutilo a duševně ochořelo, kdyby o toto byť jen na krátkou dobu přišlo!
jose
2010-12-09 22:49:41
už těd se snažím vytěsnit či omezit vše na co jsme v našem životě zvyklí. Zrušil jsem ledničku, rychlovarku... a spoustu kuch nesmyslů. Rádio neposlouchám, televizi nemám - zbývá zrušit jen net. Vodu ohřívám dřevem, dnes jsem rušil auto-poslední v mém životě. Pracuji rukama na půdě, kterou vlastním a snažím se zní dostat obživu. Jde to, člověk se uskromní, ale žije a přitom objevu krásu a podstatu života a žití bez nánosu civilizačních sraček.

Po finační stránce je totak, že jsem postupně zrušil veškeré bankovní produkty. Jsou to ostatně jen vysavači a nikoliv služebníci vašich peněz tedy energie. nu a pokud máte vlastní bydlení a své jídlo tak potřebujete jen hrst peněz. A pokud se Vám podaří vytvořit okolo sebe skupinu lidí tak i na tu hrst můžete zapomenout.

Život je krásný a stojí za to žít. Problém je jen v nás samotných a v naší nenažranosti.

Skusme v sobě najít lásku a dát ji druhému a svět rozkvete.
jose
2010-12-09 23:20:49
už těd se snažím vytěsnit či omezit vše na co jsme v našem životě zvyklí. Zrušil jsem ledničku, rychlovarku... a spoustu kuch nesmyslů. Rádio neposlouchám, televizi nemám - zbývá zrušit jen net. Vodu ohřívám dřevem, dnes jsem rušil auto-poslední v mém životě. Pracuji rukama na půdě, kterou vlastním a snažím se zní dostat obživu. Jde to, člověk se uskromní, ale žije a přitom objevu krásu a podstatu života a žití bez nánosu civilizačních sraček.

Po finační stránce je totak, že jsem postupně zrušil veškeré bankovní produkty. Jsou to ostatně jen vysavači a nikoliv služebníci vašich peněz tedy energie. nu a pokud máte vlastní bydlení a své jídlo tak potřebujete jen hrst peněz. A pokud se Vám podaří vytvořit okolo sebe skupinu lidí tak i na tu hrst můžete zapomenout.

Život je krásný a stojí za to žít. Problém je jen v nás samotných a v naší nenažranosti.

Skusme v sobě najít lásku a dát ji druhému a svět rozkvete.
Abri
2010-12-03 12:01:26
 
:D Amrika... ja sa nechcem do toho miešať ale tak zasa aby daako brutalne Slovaci alebo taký Česi plítvali ropou XD... Ako ma pravdu, ale troška sa zamyslite komu tieto jeho slová patria... celému svetu? Nie každý ma vo svojom meste bordel a žije ako Američan, nie každý pchá do seba bludy a má doma 5 aut... Stále je to len USA a USA a ešte raz USA... maju bordel v mestách, samé drogy, dookola len riešia spor a čo sa vojny týka tak to ani nebudem písať a teraz sa čudujú, že im dochádza ropa lebo daaky človiečik sa chce na aute odviesť do práce...

Karel
2010-12-02 18:37:02
 
Pár konspiračních dokumentů už jsem viděl, takže vím, jak mohou občas být manipulativní. U tohohle je to jedno, protože jde o povídání jednoho konkrétního člověka. Je taky celkem jedno, kdo to je (já ho neznám), protože mluví o tom, co mě zajímá. Pokud opravdu předpověděl krizi, tak klobouk dolů. S ropným zlomem mu sice příliš nevěřím, ale přesně vystihl naší závislost na ropě.

A velmi dobře a srozumitelně zhodnotil alternativní zdroje energie - to je právě to, co je potřeba vtloukat do hlav nadšeným rádobyekologům.

AnonymX
2010-12-04 11:25:56
Nevím, zda fenomén ropného zlomu je skutečný, nebo jen uměle vyvolaný jako součást konspirace NWO !!! Není to tak dlouho, co jsem se zajímal o surovinové zásoby po celém světě, a došel k závěru, že tu něco nehraje. Zvláště nenápadné drobné zprávy o nálezech a rozsahu určitých lokalit, kde se nikdy netěžilo, netěží a ještě dlouho těžit nebude !!! Kdopak má asi zájem utajovat skutečný stav zjištěných zásob a na jak dlouho mohou v případě těžby vydržet ?! Další utajovanou skutečností jsou těžařské aktivity pozemských kolonií na okolních planetách stejně jako to, že americká armáda již delší dobu vlastní kosmickou flotilu lodí na dálkový průzkum vesmíru. Na základě těchto poznatků mám silný dojem, že se veškerá destrukce současné civilizace děje řízeným cíleným způsobem k jediné metě NWO. Stejně tak je podivné, že Ruppert přestal vyvíjet aktivity, když ve filmu sám řekl, že pokud by tak učinil, zaprodal by se, kolaboroval by s mocí, kterou odhalil, a která se mu do morku kostí hnusí.Pravdu má však zcela nesporně v tom, když říká, že kořenem všeho zla ve světě je láska k penězům neboli modloslužbě Zlatému teleti.
hmm...
2010-12-05 21:10:12
AnonymX nechtěl bys nějak podložit své tvrzení o těch kolonijích? nebo je to jen spekulace? Když to totiž jen takle střelíš jako mimochodem, nezní to moc věrohodně.
jackie4u
2010-12-01 22:54:43
 
Co ten pan povida jsem pochopil, ale moc kvalitni ("konspiracni") dokument to teda neni! :-(

Prilis pruhledne "Potěmkinovy vesnice" a prilis silny duraz na emoce

(uz samotnou aroganci hlavniho aktera, vypichovani nekterych bodu hudbou a videosekvencemi)

...

Cele mi to prislo velmi pribuzne EKO nabozenstvi (sam se za ekologa povazuji, ale mrzi me, kdyz nekdo vyzdvihuje jeden Ekologicky smer nad druhy).

...

Ale cas straveny nad filmem nebyl jiste spatne vyuzity a stoji za to minimalne kvuli zaverecnym silnym heslum - ty jsou vazne "dobra".

milan
2010-12-01 17:49:35
 
Ľudia. Po celom svete sa šíria poplašné správy o celosvetovej kríze, kolapse atď. Som asi magor, ale jednej veci nerozumiem. Hovorí sa, že narastá svetový dlh. Najviac sú zadĺžený asi Američania. Niet na svete štátu, ktorý by nebol zadĺžený. Komu sme dlžný??? Vie mi niekto odpovedať? Čo sme dlžný nejakým mimozemšťanom? Ak sme dlžný, tak len svojej vlastnej planéte Zem. Tu sme sa všetci narodili presne jednako nahí, s jednakými nárokmi na životné podmienky. Zrazu niekomu niečo dlžím? Za čo a hlavne KOMU ??????!!!!!! Ten tvor... pre nás nič nestvoril. To, začo sme vraj dlžný, vzal z našej Zeme a vzniklo to vďaka našej práci. Tak pýtam sa znova. KOMU A ZA ČO SME DLŽNÍ ?!?!?!?!?!

Ondra
2010-12-01 19:38:30
hbr/ttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_current_account_balance

Tady je odpověď na tvojí otázku
DEIST
2010-12-01 22:22:57
Svoboda jménem zlato: http://www.kosmas.cz/knihy/148851/svoboda-jmenem-zlato/ a Krach: http://www.kosmas.cz/knihy/151522/krach/ Mimochodem Peter Schiff dost vtipně ukazuje podstatu věci: http://www.kosmas.cz/knihy/157594/ekonomicke-bajky-pro-studovane-i-laiky-jak-ekonomika-roste-a-proc-krachuje/ Samozřejmě Mather Earth je věc, která nikoho nezadlužuje, ta to nakonec i vše vyřeší, neb vychcípou všichni, jestli si globální superelita myslí, že ona ne, že ona je nesmrtelná a ve věčném bezpečí, mýlí se!!! Mocenská elita a aristokracie atd. to tu po mnohá staletí či tisícitelí ničili a ničí, zbytek lidstva si to nechal líbit a bylo a je mu to jedno, či je natolik jednoduchý, že to většina ani nevnímá, takže v každém případě oboje zaslouží být vyhlazeno! Nás jak víme zadlužuje FED, MMF, Světová banka, etc..., Rotschilde a Rockefeller, Carnegie, Morgani a další klany, které nakonec z přirozených příčin sejdou také, nemám obav.
Prokop
2010-12-02 10:24:53
DLH

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2079rank.html

AKTÍVA

http://ekonomika.etrend.sk/svet/rebricek-najvacsich-firiem-sveta.html

http://www.forbes.com/lists/2008/10/billionaires08_The-Worlds-Billionaires_Rank.html

Každý je zadĺžený bankám. Každý prijíma hru na peniaze, najviac politici, boháči, každý kto má vedúce postavenie...70% ludí trpí vďaka tejto hre a planéta sa rozpadá

Preferuje sa konzum, luxus, energeticky náročné činnosti...výroba áut, lietadiel, dialnic a parkovísk...na svete je 1miliarda áut

Len v EU je 80 milónov ľudí žijúcich pod/na hranici chudoby...

Duchovný rozmer človeka je totálne zanedbávaný, harmónia s prírodou takisto.
ASTENNU
2010-12-02 20:21:57
Nesmysl, každý není zadlužený bankám, není banka jako banka, těch jsou desítky až stovky typů a druhů a běžné banky jsou jen ve vleku osidla momentálního systému. To, co se primárně na věci podílí je MONETARISMUS a celý monetaristický mechanizmus vesměs skoro celoplanetárně řídící finanční, ekonomické a tržní hodnoty, které jsou samo o sobě determinovány FEDem v USA, který je spravován a vlastněn soukromou silou superelit z řad dynastií, jak se tu opakuje a opakuje a opakuje a opkauje a opakuje a opakuje a opakuje.. snad ve všech filmech dokola... a přesto se tu na to někdo dovede zeptat, byť se o tom dá dozvědět i z klasických historických dokumentů na ČT2 občas, dnes již méně, dříve jich šlo více, ale dobré dokumentu jsou sem tam na kabelovce, jen umět vnímat a tříbit, správně poskládat informace.. Na to, aby toto člověk pochopil a porozuměl, nemusí sledovat undergroundová média, konspirace či odkrývat minoritní a zatajované pozadí, stačí umět číst mezi řádky dějin a určitých událostí... Že to drtivá většina lidí nedovede a asi ani nechce a nezajímá je to, nenapadá je nic takového, je věc zcela jiná.. Jinak dát odkaz na magazín Forbes, který kontrolují Rockefellerovi lidi je docela prda!!! Protože nejbohatší člověk na světě je sám Rockefeller, dále Rotschilde, dědicové Rhodese - Rhodes mladší, mohl bych pokračovat... a to nemluvím o NEoficializovaných superboháčích, mafiích, profi spekulantech s prominentním postavením, et cetera. Kdyžtak doporučuji seznam Malcolma Gladwella, židovského myslitele, ten uvádí daleko pravověrnější zdroje z faktičtějších zdrojů. http://www.gladwell.com/ Mimochodem kniha s patřičným zdrojem je zde v češtině: http://dokoran.cz/index.php?&p=book.php&id=461 - Mimo řadu.
AnonymX
2010-12-04 11:32:50
I to je nakonec možné, že jsou vlády světa dlužné mimozemšťanům za technologie, znalosti a schopnosti, a že NWO bude nakonec způsob jak zaplatit - našimi těly a duchovními energiemi Vetřelcům - proto možná ten šílený plán čipování světové populace beze zbytku. Šest a půl miliardy lidí, to už je přeci jenom slušný potenciál k obchodu !!!
carakal
2010-12-08 10:42:28
chtěl bych reagovat na ondruv přispěvek k tematu a jeho odkaz na wikipedii toršku sem to rogoogloval a vyšlo mi že ten kdo ovlada USA ovlada měnovou politiku MMF

na otazku komu dlužíme je jasna odpověd dlužíme MMF takže si vlastně jako staty dlužíme navzajem vyvolavame valky a držime si nože pod krkem jen proto ,že to nechceme změnit to stejne je z hospodařskou krízi nejednodušší je přece změnit pravidla než se snažit dodržovat ty stavajicí ,které vedou k ožebračovaní planety tak proč politici brečí že musí dodržovat něco co je proti zdravemu rozumu a nedokaží to změnit?
Prokop
2010-12-10 12:32:21
TV JOJ PLUS LAMPA 9.12.2010 výborná diskusia k téme DLH, úvod je o politike - 5min ale potom je to len o dlhu
ETTHORRIEL
2010-11-29 17:20:25
 
Jitko ptáš se jestli je to fakt takovej průser... Světová ekonomika stojí na ropě a co se stane, když ropad dojde? Ekonomika se zhroutí a to je právě ten kolaps...

Některé věci mohou být ze dřeva ? To by lidi nesměli ničit faunu a flóru takovým tempem...

pristeron
2010-11-29 13:11:21
 
potvrdil môj názor a veľmi dobre opísal komplexnosť problémov vo svetovom hospodárstve...každý z nás by mal začať so sebou...vytvoriť si spôsoby ako nebyť závislým na rope a jej produktoch, hľadať spôsoby ako žiť zdravšie a ako neškodiť prírode každý deň...no je toho viac čo sa musíme naučiť rešpektovať a čo musíme naučiť aj svoje deti.

Nikto z nás to nedokáže sám..bez podpory rodiny a priateľov, preto musíme začať spolupracovať všetci navzájom a vytvárať riešenia pre buducnosť.

jitka
2010-11-27 21:07:03
 
no, jsem teprv v 1/4 filmu, ale neco se mi na tom nezda. Je to fakt takovej pruser? v Neratovicich jezdi od letosniho roku hybridni autobus, kterej si elektrinu vyrabi z atomu vodiku, ja sama cestuju salinama, vlakama a trolejbusama na elektrinu /z atomovych elektraren/ nase zeme elektrinu dokonce prodava dal, cetla jsem studii ze se do budoucna pocita s vystavbou vodnich elektraren na prudkych rekach ktery maji veliky spad a budou tak roztacet turbiny, dale ze se uvazuje o elektrarnach ktery budou v mori a turbiny bude roztacet priliv a odliv.

Cca pred pulrokem jsem videla na ct porad, kde ukazovali plastovy kelimky, lzicky a talirky, ktery ovsem byly z celulozy a pry se muzou hodit do kra - celuloza se normalne rozlozi. a pak - co takhle recyklace? plasty jsou nerozlozitelne, takze z tech skladech je zase muzeme zpatky vyhrabat, v budoucnu jiste uz bude technologie na recyklaci vetsiny plastu.

a pak, plno veci lze delat z nahradnich materialu, dyt i mobil a ostatni elektronika by mohla byt klido drevena /myslim tim ten kryt, obal/ na novinkach jsem videla fotky luxusniho notebooku a mobilu ze dreva, je to tak 2 roky zpatky.. ale jsem teprv v 1/4 filmu..nicmene si myslim ze strasi moc, v jinym dokumentu jsem slysela, ze verejnosti se nerika pravda mimojine proto, aby nenastal chaos a revoluce /to se rika i tady/ ale to je pro dobro ty spolecnosti, aby nevznikla panika.. no jdu koukat dal

ASTENNU
2010-11-27 22:52:09
....... si myslim ze strasi moc...jsem slysela, ze verejnosti se nerika pravda mimojine proto, aby nenastal chaos a revoluce /to se rika i tady/ ale to je pro dobro ty spolecnosti, aby nevznikla panika..

Je mi líto, ale vlastní myšlení u tebe na hodnotě téměř nula, jen přejímka a nevyvážené zpracování, přesně to, co se hodí jistým strukturám do krámu.. Potom, co jsi ze sebe vyhodila toto BLITÍ si jdu odplivnout na WC, neb je mi úzko z takhle bídného, úzkého uvažování. Takhle ultrabanální a primitivní uvažování jsem dlouho nezažil.. Spráskávám ruce a jakožto nekřesťan: Kriste pane, ušetři mě tohoto... Snesu hodně, ale tady fakt nemůžu, fakt nemůžu. AMEN!!!

/Mimochodem, elektrárny na řekách je jedno z nějvětších svinstev co může být, víš, co to udělá fakticky s krajinou a jaké důsledky a spoustu dalšího to má? Aha, v tvé "studii", která ti byla někde předložena se o tom nepsalo... Technologie na recyklaci většiny plastů dávno jsou..., myšlenka, že spousta či většina věcí by se dala dělat z náhradních materiálů a ze dřeva dokonce je skoro infantilně banální a úsměvná... Celuloza má X nevýhod a mínusů, žádná spása, jen si více pátrat po informacích, házet bordel z okna jako v Indii a Egyptě je jistě komfort, bez něhož se ovšem rád obejdu, celuloza neceluloza.. Co se stane s obrovským množstvím údajně 100% ekologické a rozložené celulozy v půdě??? Víme to? /
Martin
2010-11-28 07:44:43
Zdravím, nejprve se jitko dodívej na celý film. Potom se zamysli co můžeš dělat TY.Oni nic neudělají.

Pro ASTENNU: nikoho prosím neurážej, nic dobrého to nepřináší.

Ať se vám daří dobré věci.
killuminati
2010-11-29 08:55:25
doprava se sice stává "zelenější" ale zároveň se za poslední desetiletí zmnohonásobila hustota provozu. pan Ruppert má pravdu že i "ekologické" vozidlo nelze vyrobit bez použití ropy. někde jsem četl článek o tom jak v Číně roste životní úroveň. V číňě je +-miliarda lidí. Vemte si že díky ekonomickému boomu v Číně dosáhne dejme tomu osmdesát milionů lidí určité životní úrovně a rozhodnou se pořídit auto. 80 milionů aut nikdo nevyrobí ani za rok. roční produkce aut největších automobilek je řádově v milionech. na tolik aut by jednoduše nebyla výrobní kapacita. muselo by se postavit desítky továren. prý jenom kvůli železu by musely být otevřeny nejméně 4 velké doly na železnou rudu. o množství potřebné ropy se v tom článku radši ani nezmiňují. Jde o to že lidí je opravdu hodně a zdroje jsou omezeny takže na každýho se prostě nedostane )
Prokop
2010-11-29 15:29:17
ide aj o 80mil chudákov v EU, ktorí žijú na/pod hranicou chudoby...ak dostanú komplet vybavené byty aj s 2 autami + aspoň 1x dovolenku s lietadlom...kolaps je okamžitý
Lobogo
2010-11-29 16:20:16
tuším že tenhle příspěvek je fake...jinak to není možné
jose
2010-12-09 23:12:51
Milá Jitko, většina současného chem. průmyslu stojí na ropě. Tak v podstatě i jiný průmysl, třeba hutní- spalování fosilních paliv... Zemědělstství v konvenční podobě. Promin, ale doslova jsme ropáci a ještě máme tu drzost tvrdit, že nejsme na ní závislí.
jitka
2011-01-23 16:44:43
no, pánové, já ani jednou neřekla, že nejsme zavislí na ropě. to zaprvé. Mluvím o tom, že plno věci lze dělat alternativně. Jen se dnes nedělají, protože je ropa levnější, toť celé.

komentáře pana ASTENNU odmítám komentovat, z něho "moudrost" doslova čiší - zjistete si prosim, co to vlastne ta celuloza je, nez tu zacnete neco kydat.

To, že ropa dochází je problém, ovšem alternativy existují. bohužel ne na všechno - treba ty zminovane pneumatiky budou asi problem.

A ekonomika nestoji ani tak na rope jako spis na logistice - ropne soky kolabuji logistiku, tudiz kolabuje ekonomika.

Chce to zavcas hledat alternativy, jinak to bude mit nepredstavitelne nasledky.
Prokop
2010-11-27 16:22:30
 
dik, super...záver sa mi páči, problémy s hypotékou...stany, ukázané tiež vo filme, získajú skvelého vodcu

xyzž
2010-11-27 16:17:41
 
Zajímavý dokument, ale některé názory v něm se mi zdají přehnané.

Aby bylo v budoucnu dostatek energie pro lidstvo, bylo by dobré zavčasu, za kaď je energie/ropy dostatek, začít s výstavbou alternativních zdrojů energie. Až dojde ropa, tak bude pozdě a z toho se lidstvo jen tak nevyhrabe. Ti "nahoře" to moc dobře ví. Kdyby jim na obyčejných lidech záleželo, tak pro to něco udělaj, ale proč by že..? Oni maj vlastní přežití zajištěné, to jim zatím stačí.

Maximvs Optimvs
2010-11-26 18:47:12
 
Skvele podané informácie v rámci monológu, odporúčam.

ASTENNU
2010-11-26 15:57:42
 
http://www.youtube.com/watch?v=Klqv9t1zVww Tohle by stálo za otitulkování, kdyby provozovatel tohoto webu neměl chuť :-) Je to Alex Jones a jeho film POLICE STATE 4.

wiKing
2010-11-26 08:58:52
 
V čase 6:08 se přehrávání VŽDY zastaví a nelze pokračovat, ani z jiného bodu ležícího za tímto časem. Rovněž titulky ke stažení nejsou dostupné. Vypadá to, že je tento bezpochyby velmi zajímavý film zhavarovaný. Škoda.

admin
2010-11-26 13:23:50
Titulky jsem doplnil, ale film mi normálně funguje. Nemůže to být nějakým nastavením prohlížeče?
wiKing
2010-11-28 00:35:53
O.K. asi to tak bude. Opera 10.61 přehrává bezchybně, ale I.Expl.8.0.6001 má stále výše uvedený problém, jeho chyba. Díky hlavně za ty titulky, jsou kvalitně zpracovány.

Dokument Collapse je mi znám už od začátku roku 2010 a jeho obsah mohu plně potvrdit, neb se o problematiku zajímám a něco o ní i vím. Jen ty původní titulky nebyly příliš kvalitní, což bylo na škodu věci.

Zájemce o problematiku ropného zlomu odkazuji třeba na velmi dobře zpracovaný švýcarský dokument "Až dojde ropa - drsné varování", 90 min, r.v. 2006. Vysílala ho dokonce jedenkrát i ČT-1, vloni v létě, hluboko po půlnoci (cca ve 3hod.), byl ale třeba česky nadabován. Od té doby bohužel nic, asi není žádoucí podobnými snímky "plašit" veřejnost, takže díky všem, kteří na svůj vrub podobné dokumenty i s titulkovým překladem zveřejňují na webu.
Martin
2010-11-26 06:46:06
 
díky kolapsu serveru:-D můžu znovu přidat komentář. To že je kolaps neodvratitelný a téměř jistý dojde každému kdo se o to zajímá dnes to naznačují také většinové sdělovací prostředky, tento člověk má přehled a dobrý vhled.

Dlouho přemýšlím co můžu udělat já. Zatím jsem přišel na to že žít dál,starat se o svou kondici a zdraví , podporovat láskyplné vztahy mezi lidmi a vzít svůj život do svých rukou bude to nejlepší. Co vy nějaký nápad?

Jozo
2010-11-25 16:45:17
 
teším sa na život pokolapse

Miloš
2010-11-27 19:15:58
Nevím co je v životě po smrti tak vzrušujícího, že se na to těšíš!
dreamer
2010-11-28 01:46:37
Nahodou smrt je jiny druh zivota :)

Ja se take tesim na smrt .. je prima uzasna a opakuje se jednou za zivot takze se na ni tesim :)
nickpremonik@azet.sk
2010-11-25 15:24:12
 
co sa tyka penazneho systemu "vyhodenia s vlaku" odporucam dokument: Peniaze ako Dlh, tam je to vysvetlene a pevne verim ze p. Ruppert to aj definoval.

Halen
2010-11-25 15:23:54
 
Pana Ruperta nenapadla ještě jedna možnost. Že mocní tohoto světa jsou pro zachování svého stylu života ochotni lidskou populaci vyhubit a nechat pár desítek či stovek mil. lidí jako zdroj otrocké pracovní síly pro jejich způsob života.

mauko
2010-11-25 15:42:24
Bilderberg. populaciu zredukovat na 1 miliardu cca.
Johnsy
2010-11-25 23:16:16
To Mauko: není to na 1 miliardu ale na 500 miliónů.. to by se jim líbilo zmrdům.. ale bez ropy to tak jako tak dopadne..
Anti
2010-11-26 02:13:03
Absolutni souhlas, chtelo by to fakt svetovou revoluci..............a sesadit ty grazly, nastolit system volnych energii, kterejch je nespocet, to si myslim, by byla nejlepsi cesta, protoze jen mezi obycejnymi lidmi se najdou lide s moralkou a laskou v srdci, a svet by byl krasnej
quikman
2010-11-27 10:31:33
jak byste to resili vy, kdyby se vam doma premnozili kralici a vy je nebyli schopni uzivit? Presto jsem presvedcen ze k hromadnemu snizovani populace nedojde, ani na 1 miliardu natoz 500mil. A ted se jdu podivat na film.
quikman
2010-11-27 10:35:41
jak byste to resili vy, kdyby se vam doma premnozili kralici a vy je nebyli schopni uzivit? Presto jsem presvedcen ze k hromadnemu snizovani populace nedojde, ani na 1 miliardu natoz 500mil. A ted se jdu podivat na film.
ASTENNU
2010-11-27 11:31:56
Já jsem naopak pevně přesvědčen, že k tomu dojde, ba co víc, děje se to právě teď a tady v plném proudu.... Můžeš začít ničením střední třídy, indexem populační reprodukce v průmyslově rozvinutých zemích, sociální politikou řízenou latentní agendou, ekologickým limitem pro přežití, geostrategickou sekuritizací, migrací a epidemiemi, které přejdou zcela zákonitě v pandemie.. To není žádný poplach ani fikce, to jsou evidentní fakta. Samozřejmě je možné, že v průběhu tvého ani mého života k tomu nedojde v tak enormní míře, ale postupně ano, navíc znovu opakuji, a ví to každý trochu informovaný jedinec, není možné přežití ve společnosti, která je tak konzumní a tak hédonistická a dekadentní jako tato, při její spotřebě a její neúctě k přírodě i sobě samému a bližním. Krásně o tom píše Václav Cílek, pokud ho znáš, quickmane, doporučuji, zdůrazňuje na základě prospektivních studijí i životního poznání, že právě postupná chudoba středních tříd a také snížení konzumu, respektive hyperkonzumu povede k návratu k normalitě a zdraví společnosti i duše národů. Spolu s tím je předpokládaná snížená míra reprodukce, která nebude jen pastou, hormony v PET lahvích, aspartamem a acesulfamem či jedy v uzeninách, alkoholem a cigaretama a chemií ve vzduchu atd atd.. , ale přirozeným nenásilným rozumem větší části populace, která si rozmyslí se množit jako králíci. Navíc Cílek věří primárně v přirozené vyvažování početního stavu populace. Dříve vakcíny pomáhali spolu s antibiotiky, dnes budou spíše zabíjet, stejně jako lobbysty prosazovaná hormonální antikoncepce, která se dnes předepisuje 13 letým holkám při první křeči.. Že však HA mění neurobiologii mozku a neuropsychicky ovlivňuje zásadní funkce, rozhodovací i emoční systémy a chování, taktéž mění pachy a vůně, což má zcela zásadní vliv na výběr partnera a sexuální vzrušení i emocionalitu atd. I HA je dnes zbraň a málokdo to ví, zaráží mě, že v těchto filmech na to nikdo nepoukázal, přitom na to jsou rozsáhlé impaktované studie, včetně vlivu HA na rozvody a rozklady manželství a narušení libida, ale také to, že HA ničí zásoby spodních vod, látky z ní se dostávají do polních plodin, kapénkové spóry dýcháme a významně negativně ovlivňuje rozvoj mozku dítěte, pokud matka otěhotní relativně brzy po vynechání HA, to jest, dítě, které by mohlo mít potenciál na IQ 130 zůstane sotva na 110, když to zjednoduším. Samozřejmě vlivů a okolností je řada, spousta dalších výzkumů pokračuje. Jinak ti quickmane doporučím zase pár výborných věcí: http://dokoran.cz/index.php?&p=book.php&id=513 - Živočišné pudy, http://dokoran.cz/index.php?&p=book.php&id=493 - Jak se rozhodujeme - mechanizmy v mozku, http://dokoran.cz/index.php?&p=book.php&id=534 - Archeus a v neposlední řadě výbornou práci od Kleinové: Šoková doktrína - http://dokoran.cz/index.php?&p=book.php&id=539 ukázka zde: http://dokoran.cz/ukazky/1290085607.pdf Nevím jestli chodíš na stránky RED ICE CREATION: http://www.redicecreations.com/
quikman
2010-11-27 12:54:56
Ahoj, s tebou se do krizku poustet nehodlam, protoze k tomu nemam z tohoto oboru potrebne znalosti. Diky za tvuj nazor a odkazy. Kniha No logo je z hlediska marketingu korporaci velmi otevrena, jen nevim jestli se mam poucit, nebo nektere techniky, ktere jsem sam intuitivne pouzival, zavrhnout. Problem vidim v tom, ze jsme se jako lidstvo naucili az moc dobre lhat. Od te doby co jsou zlepsovany metody manipulace profesionalne se svym projevem blizi uprimnosti, a v tom okamziku se obet stava bezbrannou.
Abu
2010-12-01 12:55:27
Hojda všem zajímavý video.Každopadně moc pravdivé na to, aby to člověk který se o tyto problémy nikdy nezajímal nejak střízlivě pojal zachavátího udiv zlost a mozna i panika(emoce).A skončí to důvtipnou myšlenkou to se mi nemůže stát a pri horším scénaři (mně už hlava bolet nebude,co ja s tím nadělám),defakto pro jisté jedince je toto nepřijatelné.Neviděl bych problém nyní již v ropě která prostě dojde a basta a nikdo s tím nic nudělá.Ale spiš mně zaráží že to je jeden z mnoha malých problemu co nas zjevně do budoucna čekají.V roce 68 švýcarsko odmítlo vstup do Evropské unie a to z důvodu ztráty svobody ,svobody rozhodování,svobodně vést svou vlastní zemi.Nepodlehlo propagandě jistych vladních agentur.Nevím zdali si nekdo z vas četl pravidla jak EU tak Lis.smlouvy.Omezení omezení omezení.No nic dal.V tom roce 68 se jiz spekulovalo o TZV nove vladě celosvětové, ale bylo to na nejaký čas zapomenuto.V roce 99 se o tom začalo mluvit a to v zemi ktera nema nic společného defakto s lidmi neb dokonce s člověkem jako tak jak osobě hovoří jde o zem kde naši možný předci vyvraždily a zdemolovali jinou civilizaci ukradly jim bohatstvý zem a svobodu pak tam utekli při a po druhe světové válce fašisti,příznivci tohoto hnutí a pozdeji i zastanci tvrdeho komunistickeho režimu.A jim podobní mezi nimi i normalní lídé kteří doufali v lepší život.Ten stát který za 2 sv.valky prodal miliony galonu leteckého benzínu němcům aby mohli bombardovat sve cíle ve vychodní evropě radši to nebudu rozvádět.Pak sem prisli jako osvoboditelé.Jistě víme o koho jde .-D .Tak tady se v 99 začalo planovat a to tajně a ted pozor O NOVÉM SVĚTOVÉM ŘADU.Dnes je to už tak daleko že při nastupu Obamy(loutka členů jisté organizace) ktery začal o tom mluvit veřejně o novém světovém řádu,tak sem si řikal jakyho magora mohlo todle napadnout ovládat cely svět.A dal sem si toho nevšimal ale ted mi z toho beha mraz po zadech jelikoz se to nedavno projednavalo v Evropskem parlamentu !!!I sam pan prezident ktery ví co nam říka ale nikdo ho neposloucha, ja vím ze ho slyšíte ale neposlouchate co vam zděluje napr o EU tak O lis.smlouvě.Se k tomu rázně vyjadřil, problem je ze v novinach nic v TV nic nikde nic.Uvědomte si že pokud todle nekoho napadlo nebude to jen tak samo sebou v USA se nyni rozjíždí projekt kde se meří kolik jedna osoba vyprodukuje CO2(oxid uhličitý)a to budete muset zaplatit to co vyprodukujete DAN Z CO2 u nas se zatim rokuje o tom kdo a jak to bude platit zdali jen u vozidel a pod ale jak daleko to nechame zajit?Když si to zavede USA samo pro sebe (tam jsou lidi diky tvrde propagandě asi uplne mimo kdyz chtej platit za to ze vubec žijou a dychaj)tak mi je to jedno, ale ja nehodlam platit za to ze dycham a ziju už ted sme otroky vlastniho zrizení jelikoz nejsme schopni pres manipulaci medii rozdelit pravdu od lži a stavame se břitkými nesvepravními jedinci kterí doufaji ze to nejak dopadne aniz by se o cokoliv snazily.Tady vydím problem,problem ktery za nas vlada neresi a resit nebude jsou to pro ni penize a penize znamenaj moc a moc je tvrda a nevylečitelná nemoc.Další je ze nikdo z nas si ani trosku nevsiml ze smerujeme od integrace v unifikaci(slova V.Klause).

Všimnětě si že televize nas zasirají nesmyslama odvadějí pozornost od dulezitych udalosti.A co vy dělate proto abyste byli opravdu informováni sami nasi vladě dopřáváme jimy nastaveny danový system ktery nas okrada o vice nez polovinu vydelku na cistou ruku a tak dal.Kdy se konečně opět probudíme a něco s tím uděláme ? nebo si nadale nechame s..t na hlavu a budem zit nadale jako otroci ve sve vlastni neschopnosti starou myšlenku opustit a novou přijmout.

ZEPTAL SE NEKDO NEKDY Z VAS KOMU VLASTNE DLUZIME JAKO STAT ?MNE BY TO ZAJÍMALO KOLIK JE VE VYSLEDKU LIDI KTERYM DLUZIME TAKOVOU SUMU BEZCENYCH PAPIRKU KTERY PRI SVEM VZNIKU ZPUSOBY POUZE A JENOM SKODU.

UDRZTE SI SVOBODNEHO DUCHA MYŠLENKU A DOBRE ROZMYSLEJTE JAKE TO MUZE MI FATALNI NASLEDKY BEZHLAVE VERIT NECEMU CO NEMA HLAVU ANI PATU.

Nenapsal jsem to v zaujatosti ani v nejakem umyslu nekoho poskodit neb urazit ba co vic k necemu nabadat.

Jen sem se podelit o svuj nazor a postoj k soucasnemu stavu.

http://www.reformy.cz/zpravy/klausuv-postesk-vsichni-chteji-novy-svetovy-rad/

http://www.reformy.cz/zpravy/vaclav-klaus-kolektivizmus-praporem-globalniho-vladnuti/

http://www.freeglobe.cz/Articles/245-co-je-novy-svetovy-rad-.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=YdFRptzkogQ

http://www.mustwatch.cz/film/global-warming-or-global-governance/
Abu
2010-12-01 17:40:22
Dodatek tim sem chtel naznacit ze tady si nekdo vymyslel reseni typu globalni vlady protoze kam se lidi uchylej kdyz nebude techto surovin k tem co maj plan.nezajima je uz jaky ale maj plan a bude stejny jako dosavadni vladnuti a ekonomika zase to pujde do s....k.Jsme proste nepoucitelní ani z nasi historie kterou mame jako evropa podstatne bohatsi nez amerika a staty evropou vytvorene.
AnonymX
2010-12-04 11:55:48
Obávám se, že elity občana již natolik zku.r.vi.ly, že je malá šance i po kolapsu na nějaké normální smysluplné uspořádání společnosti. Vzniknou prostě gangy a bandy, které budou loupit, vraždit, otročit a znásilňovat bez trestu. Dojde samozřejmě i k válkám mezi nimi, a ti nejsilnější se budou spojovat do nového Megapolis, obrovskou nedobytnou pevnost. Ostatní budou živořit "tam venku" vydáni pokolapsovým zrůdám(často těm, kteří kolaps způsobili !!!). Anebo nastane druhá verze : celosvětový vojensko mocenský puč pod pláštíkem světové revoluce a nastolení vlády NWO (a zase pod taktovkou těch uslintaných zm.r.dů dědků a bab nad hrobem, co si přivlastnili celý svět).
DEIST
2010-11-25 10:31:33
 
Po přidání filmu Collapse nastal serveru kolaps a bohužel předchozí příspěvky se vymazaly, bylo jich tu více a film měl hodnocení 90% tehdy, tak i jiné filmy se poněkud přehodnotili. Jinak film pěkný!

admin
2010-11-25 12:29:05
Jojo, holt se asi klíčové slovo Collapse promítlo na víc míst než jsem čekal :-D
SmokeLlik
2010-11-20 12:22:59
 
Odkaz na CSFD - http://www.csfd.cz/film/268121-

collapse

/

Zero
2011-02-11 14:39:15
" Po přidání filmu Collapse nastal serveru kolaps a bohužel předchozí příspěvky se vymazaly, bylo jich tu více a film měl hodnocení 90% tehdy, tak i jiné filmy se poněkud přehodnotili. Jinak film pěkný! "

to admin : určitě nejen slovo collapse .. :) a protože je včechno hlídaný a umlčovaný nemá cenu tady něco dál rozepisovat,takovou přednášku mi nikdo dost nezaplatí .. a nebo ? .)

dodám že v tom jsou i spirituální záležitosti a chodu našich životů,něco jak se popisovalo.